Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot gezocht Nederland - Noordkaap apr-mei-jun 2018 - Forum Wereldfietser

Reisgenoot gezocht Nederland - Noordkaap apr-mei-jun 2018

Hoi,

Zoals velen voor mij heb ik het plan naar de Noordkaap te fietsen in de maanden april, mei en juni 2018. Dit wordt mijn eerste (lange) fietsreis en hopelijk de eerste in een lange reeks van mooie fietsreizen. Aanvankelijk wilde ik deze reis in mijn eentje ondernemen, echter wil ik ook de mogelijkheid bekijken of ik een leuke reisgenoot kan vinden. Is toch wat gezelliger als je 10 weken onderweg bent. Mijn vrouw kan helaas niet mee aangezien we een gezin met twee kinderen hebben...en mijn vrienden verklaren mij voor gek! :D Zin of enthousiast geworden...laat dan even wat van je horen.

Met vriendelijke groet,

Ben
Bennemans schreef:Hoi,

Zoals velen voor mij heb ik het plan naar de Noordkaap te fietsen in de maanden april, mei en juni 2018. Dit wordt mijn eerste (lange) fietsreis en hopelijk de eerste in een lange reeks van mooie fietsreizen. Aanvankelijk wilde ik deze reis in mijn eentje ondernemen, echter wil ik ook de mogelijkheid bekijken of ik een leuke reisgenoot kan vinden. Is toch wat gezelliger als je 10 weken onderweg bent. Mijn vrouw kan helaas niet mee aangezien we een gezin met twee kinderen hebben...en mijn vrienden verklaren mij voor gek! :D Zin of enthousiast geworden...laat dan even wat van je horen.

Met vriendelijke groet,

Ben
Hey Ben, ik ben van plan om in de zomer van 2017 richting Kalmar, Zweden te gaan fietsen. Naar de noordkaap leek mij ook wel wat maar qua tijd en vakantie zou 2017 mij waarschijnlijk niet lukken, dus maar wat minder ver gepland. maar voor 2018 zou het mij zeker leuk lijken mocht het dan goed uitkomen qua tijd.
Beste en geachte Ben,

Kortgeleden ben ik teruggekeerd van een fietstocht Bilthoven-Noordkaap, via Zweden. Voor enige informatie: E-mail: Th.Elsinghorst@inter.nl.net

Met vriendelijke groet,

Theo Elsinghorst, Bilthoven
Bedankt voor jullie berichten. Ik ben nog wat nieuw met dit forum en weet nog niet exact hoe alles precies werkt. Ik ga het even uitvogelen en dan neem ik via een persoonlijk bericht even contact op.

Gr. Ben
Mind dat je in mei en juni nog 'heel wat' sneeuw in het hogere Noorden kan verwachten, en dat Zuid-Scandinavië in april amper de lente in is gegaan en je op nachtvorst moet rekenen.

Met 'heel wat' bedoel ik zoveel sneeuw dat (zelfs?) luxe-camperaars het wat frisjes en eentonig vinden worden. Ik zou een maand later gaan, tenzij je voor een reis onder winterse omstandigheden wil gaan. Je zult tot in juni op natte sneeuw bedacht moeten zijn.

Anyway: veel voorpret en een mooie uitvoering gewenst!
Hallo Ben,
Misschien een wat late reactie, maar mijn broer en ik gaan op 25 mei 2018 vanuit Bergen naar de Noordkaap fietsen langs de Noorse kust en met de Hurtigruten-boot weer terug. We hoeven natuurlijk niet het hele traject samen op te trekken(kan natuurlijk ook) maar we kunnen afspreken gezamenlijk een gedeelte te fietsen. andere mogelijke deelnemers zijn ook welkom!
Groeten,
Maarten