Additionally, paste this code immediately after the opening tag: last minute planning, fietsen Noord-nederland vanaf 19 juli - Forum Wereldfietser

last minute planning, fietsen Noord-nederland vanaf 19 juli

Hallo allemaal,

Soms zijn onverwachte dingen de beste ! En gezien een zeer positieve ervaring een paar jaar terug wederom een oproep.

Nu is mijn zomervakantie door een nieuwe baan aanstaande, totaal anders als gepland.

Maar gelukkig... het wordt mooi weer ! Ik pak de fiets !

Wie heeft er zin om volgende week dinsdag of woensdag of... mee te fietsen in Drenthe ?
Als het klikt kunnen er dagen aan vast worden geknoopt.

Mijn plan is om via Drenthe,Groningen en Friesland een mooie ronde te maken.

Vanwege recente operatie is mijn conditie niet 100% , daardoor staat genieten van de natuur boven de gemaakte kilometers.
Toch is het doel tussen de 60 à 80 km per dag te doen.
Het is mooi weer komende week, dus overnachten op een camping heeft de voorkeur.
Eten bereid ik onderweg niet zelf.

Ikzelf ben 40 jarige man. Heb een paar jaar ervaring als vakantiefietser.
Ik rij op een zelf samengestelde 26" mtb achtige trekkingfiets met ortlieb uitrusting.
Voor de persoon die mee wil fietsen.... leeftijd....man...vrouw...speelt geen rol.

Zie jij het zitten om een (dag)tocht te maken, met als bonus als het onderling klikt een langere tocht te maken ? Of heb je andere leuke ideeën of suggesties.... laat het mij weten.

Stuur mij een berichtje.

Ps. Ik ben geen voorstander van grote groepen fietsen.

Groeten.
In Drenthe start 19-7 de Fiets4Daagse, een week waarin grote groepen fietsers niet te missen zijn;)
J de Groote schreef:In Drenthe start 19-7 de Fiets4Daagse, een week waarin grote groepen fietsers niet te missen zijn;)
Dank voor de tip. :D

Ik zal opzoeken waar de route van de 4 daagse heen gaat, en ruim vermijden 8)