Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht

Dag allemaal,

Ergens in de periode 1 augustus - 11 september wil ik heel graag een kampeerfietstocht maken en daarvoor zoek ik een fietsmaatje.

In 2015 heb ik voor het eerst een lange afstand fietstocht gemaakt, helemaal alleen naar Zwitserland gefietst met een tentje achterop en mijn hele bezit in vier fietstassen. Dat was heel mooi om te doen. Dit jaar zou ik met mijn vriendin naar Barcelona fietsen maar het is uitgegaan, en ik merk dat ik een beetje opzie tegen mijn oorspronkelijke plan om dan maar alleen te gaan fietsen (dat heb ik immers al in 2015 laten zien ;-).

Route en tijdsduur maken me niet zoveel uit, als het maar in genoemde periode is. Zelf kan ik wel 100+ km per dag fietsen maar het lijkt me prettig om af en toe ook op een mooie plek te blijven en te genieten van wat zich aandient. Verder vind ik kamperen erg leuk maar een B&B op zijn tijd is ook prima. Ben niet echt handig in het maken van maaltijden op éénpits gasjes maar heb het wel bij me. Anders ergens een lekkere hap scoren.

Dan nog iets over mezelf: ik ben 47 jaar, heb twee mooie kinderen die meestal bij hun moeder wonen. Woon zelf met veel plezier in Voorburg. Om een idee te krijgen van wie ik ben kijk op Facebook (Jeroen Sikkema).

Uiteraard wil ik wel van te voren kennismaken om te zien of er een basis is.

Zie reacties graag tegemoet!

Jeroen
Hoi Jeroen,
Mogelijk zou ik in de week tussen 13 en 20 augustus met je kunnen fietsen.
Groeten José
Jeroen_68 schreef:Dag allemaal,

Ergens in de periode 1 augustus - 11 september wil ik heel graag een kampeerfietstocht maken en daarvoor zoek ik een fietsmaatje.

In 2015 heb ik voor het eerst een lange afstand fietstocht gemaakt, helemaal alleen naar Zwitserland gefietst met een tentje achterop en mijn hele bezit in vier fietstassen. Dat was heel mooi om te doen. Dit jaar zou ik met mijn vriendin naar Barcelona fietsen maar het is uitgegaan, en ik merk dat ik een beetje opzie tegen mijn oorspronkelijke plan om dan maar alleen te gaan fietsen (dat heb ik immers al in 2015 laten zien ;-).

Route en tijdsduur maken me niet zoveel uit, als het maar in genoemde periode is. Zelf kan ik wel 100+ km per dag fietsen maar het lijkt me prettig om af en toe ook op een mooie plek te blijven en te genieten van wat zich aandient. Verder vind ik kamperen erg leuk maar een B&B op zijn tijd is ook prima. Ben niet echt handig in het maken van maaltijden op éénpits gasjes maar heb het wel bij me. Anders ergens een lekkere hap scoren.

Dan nog iets over mezelf: ik ben 47 jaar, heb twee mooie kinderen die meestal bij hun moeder wonen. Woon zelf met veel plezier in Voorburg. Om een idee te krijgen van wie ik ben kijk op Facebook (Jeroen Sikkema).

Uiteraard wil ik wel van te voren kennismaken om te zien of er een basis is.

Zie reacties graag tegemoet!

Jeroen

Dag beste jeroen,

ik snap niet veel van hoe deze site werkt, hooop dat het goed gaat, andes kijk op je FBsite bij berichtverzoeken(linsboven). Ik zoek zelf een fietsmaatje en al speurend kwam ik dit tegen. Stoute schoenen aangetrokken en me geregistreerd en aangemeld hier.
ik zit niet echt vast aan een bepaalde periode, maar 100 km per dag vind ik wel wat veel, denk meer aan 60 tot 80 km, lekker relaxed en mogelijk dingen onderweg bekijken. Ik ben een sportieve vrouw van 52.. kernwoorden: flexibel, avontuurlijk, sportief, natuur, liefdevol, blij, vrijheid, dansen, yoga... ik moet nog wel een vakantiefiets kopen , maar heb er één op het oog.
Ik ben heel handig in éénpitspotjes! je FBpagina bekeken en ik zou wel nader kennis willen maken om te zien of er een klik en gedeelde verwachting is. Doe maar een voorstel. (En nu hoop ik dat ik weet hoe ik een bericht terug kan lezen..haha) eventueel FB : carola van aken arnhem

graag tot ziens of berichtgeving! groet carola