Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ja, ik. Afgezien dat de zadels als ze in de zon staan inderdaad erg veel warmte opnemen vanwege de dikke gellaag, had ik er ook last van dat je in de gellaag wegzakt wat een broeierig effect geeft. Ook is de toplaag van zo'n zadel waterdicht waardoor er geen vocht kan worden afgevoerd van je achterste. Dat het zadel daarbij steun gaf op plaatsen waar ik die steun juist niet wilde is misschien persoonlijk.Ansdegroot schreef:In een fietsenwinkel raadden ze mij een gelzadel af omdat ik in z.o. azie ga fietsen. De gel zou gloeiend heet worden. Heeft iemand ervaring met een gelzadel in zeer warme omstandigheden. Anna
Quoted for truth.supermario schreef: Een zadel moet passen als een schoen, het zit goed of niet.
Maar wat betekent dit voor de veelgehoorde opmerking dat juist deze merken de naam hebben over honderden kilometers te moeten worden ingereden? Dit lijkt daarom met elkaar in tegenspraak.loknor schreef:Als een zadel al na een kort ritje niet goed zit valt hij wat mij betreft af. Ik geloof niet in inrijden (zoals Leon ook al aangeeft).
Betreft merken. Brooks en Berthaud zijn bewezen.
Het betekent vooral dat je niet alle veelgehoorde opmerkingen zomaar moet geloven. Persoonlijk zat ik gelijk lekker op mijn Brooks, en na verloop van tijd nog wat lekkerder.AndreM schreef:Maar wat betekent dit voor de veelgehoorde opmerking dat juist deze merken de naam hebben over honderden kilometers te moeten worden ingereden?loknor schreef:Als een zadel al na een kort ritje niet goed zit valt hij wat mij betreft af. Ik geloof niet in inrijden (zoals Leon ook al aangeeft).
Betreft merken. Brooks en Berthaud zijn bewezen.