Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wij fietsen voor de ALS stichting. Help ons helpen! - Forum Wereldfietser

Wij fietsen voor de ALS stichting. Help ons helpen!

Voor het goede doel fietsen we dit zomer over de Alpen van Basel in Zwitserland naar Rome in Italië. Een tocht van 1200km. Help jij ons ook helpen want we weten uit ervaring dat iedereen ALS kan krijgen en een behandelmethode of medicijn is er nog niet.

Help ons helpen, onze dank zal groot zijn...

Meer info en donaties via https://www.alsacties.nl/team/twowheelfreedom
Ik denk dat meer dan de helft van de forumbezoekers hier deze zomer wel een tripje gaan maken van 1200km of meer(gewoon omdat ze het leuk vinden). Ik hoop niet dat ze allemaal om geld gaan vragen.
Ja dat spreek voor zich op een forum als dit maar wat wilt u hiermee zeggen?
2WF schreef:Ja dat spreek voor zich op een forum als dit maar wat wilt u hiermee zeggen?
Berger is met het verkeerde been uit bed gestapt.

Ik wens jullie heel veel succes :D
Ik ben niet met het verkeerde been uit bed gestapt en jullie mogen best vinden dat ik zit te zeuren :oops: maar op dit forum klinkt deze oproep als:
"Hoi wij gaan deze zomer voor het goede doel 3 weken met onze kont op de camping in Bretagne zitten"

Wat verder natuurlijk niets afdoet aan jullie goede bedoelingen en dat ALS een vreselijke ziekte is die alle aandacht verdient.
Berger schreef:Ik ben niet met het verkeerde been uit bed gestapt en jullie mogen best vinden dat ik zit te zeuren :oops: maar op dit forum klinkt deze oproep als:
"Hoi wij gaan deze zomer voor het goede doel 3 weken met onze kont op de camping in Bretagne zitten"

Wat verder natuurlijk niets afdoet aan jullie goede bedoelingen en dat ALS een vreselijke ziekte is die alle aandacht verdient.
Tja als je daar ook aandacht mee kunt trekken voor een goed doel, prima plan toch :lol:
Persoonlijk fiets ik liever.

Internet is nou eenmaal een sterk medium om aandacht ergens voor te krijgen en ik vond dit toch wel een forum waar zoiets als dit zou passen.
En verder snap ik ook wel dat het maar 1.200km is en geen 120.000km maar het gaat ons om de insteek en niet om de cijfertjes.

@Erik.. tnx!
Berger schreef: "Hoi wij gaan deze zomer voor het goede doel 3 weken met onze kont op de camping in Bretagne zitten"
Voor mij zou 3 weken stilzitten op een camping een enorme prestatie zijn :lol:
TwoWheelFreedom schreef:Een schreeuw om aandacht voor ALS. ALS is een relatief onbekende ziekte waar ook relatief weinig geld voor onderzoek voor beschikbaar is.
Geen harde cijfers bij de hand, maar ik denk dat voor zo'n zeldzame ALS juist behoorlijk bekend is inmiddels.