Additionally, paste this code immediately after the opening tag: sportief fietsmaatje (v) gezocht zomer 2016 - Forum Wereldfietser

sportief fietsmaatje (v) gezocht zomer 2016

Wil graag deze zomer 'n sportieve fietsvakantie plannen, het liefst samen met 'n sportief fietsmaatje(v). Ik ben 'n sportieve zestiger uit Doetinchem. Behalve het fietsen ook 'n passie voor hardlopen en (berg)wandelen. Heb 'n aantal opties in gedachten, eilandhoppen in Denemarken, rondje Ierland, de Groene Fietsroute naar de Middelandse Zee of 'n fietsvakantie naar het zonnige zuiden (Toscane/Rome). Lijkt me leuk en spannend om samen met 'n sportief fietsmaatje(v) deze fietsvakantie te plannen. Periode in overleg. Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je! Tentje mee, bij slecht weer 'n pension, B&B, Vrienden op de Fiets of jeugdherberg! Eerst kennismaken en als er 'n klik is dan tochtjes in Nederland om elkaar beter te leren kennen. Tot gauw, groetjes Gerard. (email:g.heijnst@gmail.com)
Gerkoga schreef:Wil graag deze zomer 'n sportieve fietsvakantie plannen, het liefst samen met 'n sportief fietsmaatje(v). Ik ben 'n sportieve zestiger uit Doetinchem. Behalve het fietsen ook 'n passie voor hardlopen en (berg)wandelen. Heb 'n aantal opties in gedachten, eilandhoppen in Denemarken, rondje Ierland, de Groene Fietsroute naar de Middelandse Zee of 'n fietsvakantie naar het zonnige zuiden (Toscane/Rome). Lijkt me leuk en spannend om samen met 'n sportief fietsmaatje(v) deze fietsvakantie te plannen. Periode in overleg. Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je! Tentje mee, bij slecht weer 'n pension, B&B, Vrienden op de Fiets of jeugdherberg! Eerst kennismaken en als er 'n klik is dan tochtjes in Nederland om elkaar beter te leren kennen. Tot gauw, groetjes Gerard. (email:g.heijnst@gmail.com)
Gerkoga schreef:
Gerkoga schreef:Wil graag deze zomer 'n sportieve fietsvakantie plannen, het liefst samen met 'n sportief fietsmaatje(v). Ik ben 'n sportieve zestiger uit Doetinchem. Behalve het fietsen ook 'n passie voor hardlopen en (berg)wandelen. Heb 'n aantal opties in gedachten, eilandhoppen in Denemarken, rondje Ierland, de Groene Fietsroute naar de Middelandse Zee of 'n fietsvakantie naar het zonnige zuiden (Toscane/Rome). Lijkt me leuk en spannend om samen met 'n sportief fietsmaatje(v) deze fietsvakantie te plannen. Periode in overleg. Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je! Tentje mee, bij slecht weer 'n pension, B&B, Vrienden op de Fiets of jeugdherberg! Eerst kennismaken en als er 'n klik is dan tochtjes in Nederland om elkaar beter te leren kennen. Tot gauw, groetjes Gerard. (email:g.heijnst@gmail.com)