Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gezocht medefietser voor Bilbao-Malaga, sept 2016 - Forum Wereldfietser

gezocht medefietser voor Bilbao-Malaga, sept 2016

beste medefietsers,
ik ben van plan om in september van Bilbao naar Malaga te gaan fietsen, omdat alleen ook maar alleen is en niet zo gezellig zoek ik één of meerdere mede fietsers die dit ook wel aanspreken.
Het idee is om deze ca 1900 km vooral op onverharde wegen af te leggen en te kamperen, dit zal veelal wild kamperen worden omdat er waarschijnlijk niet veel campings zijn. Dit moet ik nog verder uitzoeken. Ik wil zo'n 80km per dag afleggen en gedurende de 3 weken ook een paar rustdagen in lassen.
Ik ben 58 jaar en heb in de afgelopen jaren wat langere tochten gemaakt. Rome, Berlijn en Parijs heb ik op de fiets bezocht. Ik woon in de omgeving van Schagen.
Mocht je dit wat lijken, laat het me dan weten.

mvg
Geerhard
_
Hi Geerhard,

De route spreekt mij wel aan maar hoelang zou je willen gaan? Of heb je gewoon de tijd...

En voor het onverhard rijden,rijd je dan op een mountainbike achtige fiets of duw je
net als Frank van Rijn je fiets gewoon door het zand ?

Ik rijd op een oude Rih en ben al op verschillende reizen geweest maar deel je opvatting dat gedeelde pret dubbele pret kan zijn.

Misschien kunnen we eens samen rijden ,ik woon in A'DAM en je kunt me bereiken
via roaldhaan@gmail.com