Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Idworx verstelbare voorbouw ahead 10 cm(25.4mm) Gereserveerd - Forum Wereldfietser

Idworx verstelbare voorbouw ahead 10 cm(25.4mm) Gereserveerd

Omdat ik op mijn Easy Rohler een andere voorbouw heb gemonteerd heb ik nu de originele voorbouw te koop. Deze is geschikt voor sturen met een doorsnede van 25.4 mm. De lengte (hart tot hart) is 10 cm wanneer deze horizontaal staat. Uiteraard wordt dit korter wanneer de hoek wordt aangepast. Ik heb geen merk kunnen ontdekken maar de voorbouw is van aluminium.
Vraagprijs EUR 25,-
Afbeelding
Is dat 1 1/8 inch?
ja de maat is 1 1/8 inch en 25,4 mm voor de doorsnede van het stuur
Ze komen bij Ergotec vandaan en ik vind het de beste verstelbare voorbouwen die er zijn.
8)
Dan ben ik dan weer benieuwd waarom je dat vindt Eric .. :).
Ook zonder de aanbeveling van Eric, heeft deze Eric belangstelling. Je hebt een pb tje.
In willekeurige volgorde; Hij is in vier lengtes leverbaar (handig als je iemand hebt opgemeten), hij kraakt nooit, is spelingsvrij en hij is zwaar te belasten.

(En dat zal wel de reden zijn dat zowel idworx als Santos hem gebruiken)
Dank voor de info. Gaat hij ook steiler omhoog dan die 40 graden die erop staat of zit er dan iets in de weg?
Hij kan nog een tikkie stijler omhoog. Tenzij je nog wat bovenop je voorbouw hebt zitten zoals een extra ring of een Plug of zo.