Wil graag deze zomer 'n sportieve fietsvakantie plannen, het liefst samen met 'n sportief fietsmaatje(v). Ik ben 'n sportieve zestiger uit Doetinchem. Behalve het fietsen ook 'n passie voor hardlopen en (berg)wandelen. Wil het liefst naar de Noordkaap. In 2009 al eens 'n poging gedaan maar moest de vakantie halverwege helaas opgeven door 'n blessure. Dus er ligt nog 'n uitdaging! Toen was ik alleen maar het lijkt me leuker om deze fietsvakantie en route samen met 'n fietsmaatje (v) te plannen. Maar heb jij zelf 'n droomvakantie in gedachten maar zie je er tegenop om alleen op pad te gaan dan is dat natuurlijk ook bespreekbaar!
Noorwegen vind ik 'n prachtig en ruig land met imposante fjorden en bergen, idyllische dorpjes en 'n prachtige natuur. Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je! Tentje mee, bij slecht weer 'n pension, B&B, hut of jeugdherberg! Eerst maar eens kennismaken en als er 'n klik is dan 'n tochtje in Nederland om elkaar beter te leren kennen.
Tot gauw! groetjes Gerard (g.heijnst@gmail.com)