Additionally, paste this code immediately after the opening tag: sportief fietsmaatje (v) gezocht voorjaar/zomer 2016 - Forum Wereldfietser

sportief fietsmaatje (v) gezocht voorjaar/zomer 2016

Wil graag dit voorjaar/zomer 'n sportieve fietsvakantie plannen, het liefst samen met 'n sportief fietsmaatje(v). Ik ben 'n sportieve zestiger uit Doetinchem. Behalve het fietsen ook 'n passie voor hardlopen en (berg)wandelen. Mijn voorkeur gaat uit naar 'n fietsvakantie in het groene en mystieke Ierland. Noorwegen heb ik al eens ontdekt op de fiets, maar blijft altijd weer trekken. De dorpjes, bergen, prachtige natuur en imposante fjorden maken nog steeds indruk! Of 'n fietsvakantie in het zonnige zuiden is uiteraard ook bespreekbaar! Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging, zie je er niet tegenop 'n berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je! Tentje mee, bij slecht weer 'n pension, B&B, Vrienden op de Fiets of jeugdherberg! Eerst kennismaken en als er 'n klik is dan tochtjes in Nederland om elkaar beter te leren kennen. Tot gauw, groetjes Gerard. (email:g.heijnst@gmail.com)
Gerkoga schreef:Wil graag dit voorjaar/zomer 'n sportieve fietsvakantie plannen, het liefst samen met 'n sportief fietsmaatje(v). Ik ben 'n sportieve zestiger uit Doetinchem. Behalve het fietsen ook 'n passie voor hardlopen en (berg)wandelen. Mijn voorkeur gaat uit naar 'n fietsvakantie in het groene en mystieke Ierland. Noorwegen heb ik al eens ontdekt op de fiets, maar blijft altijd weer trekken. De dorpjes, bergen, prachtige natuur en imposante fjorden maken nog steeds indruk! Of 'n fietsvakantie in het zonnige zuiden is uiteraard ook bespreekbaar! Heb je ook zin in 'n sportieve uitdaging? Zie je er niet tegenop 'n berg op te fietsen en vind je het geen probleem om 's ochtends niet te weten waar je 's avonds de nacht doorbrengt dan hoor ik graag van je! Tentje mee, bij slecht weer 'n pension, B&B, Vrienden op de Fiets of jeugdherberg! Eerst kennismaken en als er 'n klik is dan tochtjes in Nederland om elkaar beter te leren kennen. Tot gauw, groetjes Gerard. (email:g.heijnst@gmail.com)
Deze oproep is inmiddels gesloten!!