Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zaterdag 2 mei, Martin? Dan heb je aardig vooruit gefietst! Lijkt me wel ern mooir omgeving om te fietsen. Wel wat anders dan het Groninger Hogeland.Martin E. van Doornik schreef:Ik heb zaterdag 2 mei langs de Utrechtse Vecht gefietst, niet alleen bekend van de fraaie buitenplaatsen (met zelfs een Amerikaanse Amityville-villa ertussen), maar ook molens, zoals in Loenen. Het weer viel wel tegen, nog te fris en grotendeels bewolkt. In ieder geval lekker met de wind mee.
58 km op de teller als resultaat. Niet veel, want ik had 's morgens in stad Utrecht nog vergaderd.
Zondag 10 april echt heerlijk weer, bijna 18 graden, maar ik was op mijn molen in Kolham bezig.
Ooops.... ik bedoel zaterdag 2 april!Westerwolder schreef:Zaterdag 2 mei, Martin? Dan heb je aardig vooruit gefietst! Lijkt me wel ern mooir omgeving om te fietsen. Wel wat anders dan het Groninger Hogeland.Martin E. van Doornik schreef:Ik heb zaterdag 2 mei langs de Utrechtse Vecht gefietst, niet alleen bekend van de fraaie buitenplaatsen (met zelfs een Amerikaanse Amityville-villa ertussen), maar ook molens, zoals in Loenen. Het weer viel wel tegen, nog te fris en grotendeels bewolkt. In ieder geval lekker met de wind mee.
58 km op de teller als resultaat. Niet veel, want ik had 's morgens in stad Utrecht nog vergaderd.
Zondag 10 april echt heerlijk weer, bijna 18 graden, maar ik was op mijn molen in Kolham bezig.
Ik hoop dat door de hagel van vanmiddag niet alles uit de bomen is geslagen, sommige stenen hadden een diameter van 1 cm, mijn pruimenboompje lijkt het aardig overleeft te hebben.Ger64 schreef:Maandag vanuit Veenendaal de Neder-Rijn bij Elst overgestoken, naar Opheusden en via Wageningen weer terug gefietst in de hoopvolle verwachting dat de fruitbomen van de Betuwe in bloei zouden staan. Dat bleek nog nèt niet zo te zijn. Volgende week maar weer. Heerlijk tegen de wind in...goeie training voor de zomer; het werd 58 km.
Ger