Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle 3 april - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle 3 april

Zondag 3 april weer een mooi rondje Zwolle.

We gaan een deel van het mistige rondje september langs de IJssel overdoen. Kun je eindelijk zien waar we langs zijn gefietst :?
Waarschijnlijk pakken we de pont bij Wijhe en gaan of via de Veluwe of via de andere kant van de IJssel terug. Op zondag is de westdijk vaak ook motorcircuit :cry:
Wellicht zijn de bosuil en kerkuil bij hun respectievelijke roestplek en nest, dan kunnen we even een korte stop maken. Twee weken geleden liep er nog een flamingo door de uiterwaarden en vanmorgen vloog een Zeearend over de IJssel bij Zwolle.
Waarschijnlijk neemt Anja ons in mei mee naar het gebied achter Kampen. Wat hebben we toch veel mooie fietsmogelijkheden vanuit Zwolle 8)

Tot volgende week zondag

Erik
Hoi Erik,

Ik ben van plan om aanwezig te zijn, is het startpunt weer om 10:00 uur aan de kant van Café Lubeck?

Groet,

Paul
Dag Paul, gezellig als je meefietst.

Ik was inderdaad vergeten de starttijd te melden: 10.00 uur achterkant station.
Waarschijnlijk met prachtig weer langs de IJssel, grotendeels autovrij. Bij Olst met de pont. Om Epe heen via de bossen terug.
Ik moet nog even puzzelen met de kilometers voor de precieze route.

Tot zondag, en vergeet niet de zonnebrand 8)

Erik
Hoi allen,

Ik zou graag zondag mee willen fietsen met het rondje Zwolle.
Had begrepen dat ik de auto bij hogeschool Windesheim kan parkeren?
Tot zondag.

Jan
Hallo fiets genoten,
Vlgs mij kan het weekend niet meer stuk.....ik duim voor 1 mei ook voor zulk weer. Laat nog 1x verstek gaan.
Je kan de auto bij Windesheim kwijt Jan, maar misschien ook bij de P en R. Ik kom daar nooit dus weet het niet zeker.
Geniet van de tocht en tot over 4 weken.
Gr Anja
parkeren aan de Veerallee of Willemsvaart (parralelweg van de Nieuwe Veerallee gaat ook prima.
Tunneltje bij Dinoland onderdoor (Koggepad) en je bent zo bij het station.
Kwestie van 2 minuten.
Hoi,
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook weer bij.
Tot zondag,
Petra.
Gezellig Petra,

De route is af, dus er kan niets meer misgaan, zolang we maar niet strak de GPS volgen zoals deze mevrouw :? :
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2524 ... aar__.html

Tot morgen, als Alfred meefietst zal ik hem eens vragen hoe ik de route in een mooie GPS map kan zetten.

Erik
hoi Erik,

Hoe lang is de route eigenlijk? Een route plaatsen kan redelijk vlot via gpsies bijvoorbeeld.

Paul
Deze keer kan ik er niet bij zijn. Hoop dat jullie een mooie tocht hebben. In elk geval wordt het korte broeken weer. Zorgen dat er weer een beetje kleur op die krijtpijpen komt. :D
Groeten en tot een volgende keer.
Frans
Hallo,

Wij fietsen morgen ook mee.

Ronnie en Linda
dijken63 schreef:Hallo fiets genoten,

Je kan de auto bij Windesheim kwijt Jan, maar misschien ook bij de P en R. Ik kom daar nooit dus weet het niet zeker.

Gr Anja
p&R garage is morgen niet gratis ivm de koopzondag.
Hallo,

Vandaag met zijn tienen (en een verstekeling in de aanhanger) onder leiding van Erik weer een heerlijke fietstocht gemaakt ten zuiden van Zwolle. Eerst langs de IJssel, die nu wel prachtig te zien was, even op bezoek bij de kerkuil die helaas niet thuis was (naar de kerk?). Een lekker kopje koffie/thee met gebak in Olst, een strakke planning bij de pont aldaar, waar we zo op konden fietsen bij aankomst en een heerlijke tocht terug door de bossen.

Erik vroeg aan het einde van de tocht wie de volgende fietsroute bedenkt. Dus houd je niet in, doe mee de volgende keer en verzin een leuke route rondom Zwolle.
Erik, dank voor deze prachtige fietsroute. En wie weet hoeveel kilometers we gereden hebben? Da's handig voor mijn statistieken :lol:

Groet, Petra.
Volgende tocht ben ik weer van de partij.
Heb nog een tocht in de la liggen maar fiets ook met plezier met iemand anders mee.
gr Anja