Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TransAmerica Bike Trail op de racefiets 2017 - Forum Wereldfietser

TransAmerica Bike Trail op de racefiets 2017

Coast to Coast, East to west - The TransAmerica Bike trail...

Ben op zoek naar een gezellig persoon om mee (deels) samen de TransAmerica Bike trail te fietsen, ongeveer 120-150 kilometer per dag of meer als het meevalt (vast niet!). Dit in de periode van eind april begin mei tot juli 2017. Het ESTA formulier geeft me toegang tot de USA voor 90 dagen, de andere dagen wil ik de West Coast zover mogelijk richting Mexico af fietsen als ik kan, maar op een rustiger tempo ( of course, nadat we de route hebben gefinished!).

Ik ben 22 jaar, dan 23 jaar-, spontaan en sociaal. Ik zoek iemand rondom de zelfde leeftijd, maximaal 10 jaar verschil, om deze tocht te maken. Wel graag van te voren al vaker samen fietsen.

De tocht wil ik graag op de racefiets maken. Kamperen, maar wel eten kopen en zo min mogelijk mee op de fiets. Ultra lightweight!

Ik hoop dat iemand mee wilt op het avontuur! :) Laat van je horen!

Tot dan! :)

Groet,

Mark.
Mocht het hier niet lukken dan kun je een oproep plaatsen op de site van de ACA.
Moet je wel even lid worden.

https://www.adventurecycling.org/advent ... ns-wanted/


ESTA
esta is enkel een toestemming om te reizen naar de usa; een soort van pre-screening. Het is geen visum of vrijstelling van een visum.
Onder het Visum Waiver Program kun je maximaal 90 dagen in de usa verblijven; en meestal geen probleem. Soms wordt een korter verblijf toegekend bijv als je retourvlucht ruim binnen die termijn plaatsvindt.
Meer info in de wiki

http://wiki.vakantiefietser.be/index.ph ... gde_Staten

Grz
Walter.
Bedankt voor de extra informatie Walter. Ik had het stuk Companions Wanted al eerder voorbij zien komen op de website van ACA en het zit zeker in me achterhoofd om ook daar een oproep te plaatsen. Alleen lijkt het mij fijner om met iemand samen te fietsen die je al hebt ontmoet en al eerder mee bent wezen fietsen.

Nogmaals dank voor de informatie! :)