Beste collega’s, familie, vrienden en bekenden,

Op zondag, 1e pinksterdag vertrek ik met een groep mensen van de Moerdijk Riders en van ATM op de fiets vanuit Parijs naar Zevenbergen. Een tocht van 420 km in 7 etappes. Op maandag, 2e pinksterdag komen we samen met de Moerdijkrunners aan op de markt. Het is mijn persoonlijke uitdaging van deze tocht zoveel mogelijk te fietsen. Dit doen we natuurlijk niet alleen voor de lol maar om zo veel mogelijk geld in te zamelen voor de Moerdijkrunners die dat vervolgens weer doneren aan de Stichting Roparun met als motto:

“Leven toevoegen aan de dagen, waar vaak geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven”.

Deze stichting maakt het leven voor mensen met kanker en hun geliefden wat dragelijker. Onder andere door middel van steun aan de Stichting Ambulance Wens Nederland, Stichting Cliniclowns Nederland, Familiehuis Daniel den Hoed en nog vele anderen. Zie ook de website dan de Roparun. We willen proberen een zo groot mogelijk sponsorbedrag bij elkaar te krijgen.

Afbeelding

Vrijdag, 12 februari, reed ik mijn eerste trainingsrit van 120 km naar Rotterdam. Daar woont een collega, Piet, die slokdarmkanker heeft. Ik heb uitgelegd wat we gaan doen en hij steunt de actie van harte. Spontaan gaf hij een forse donatie voor het goede doel.

Tegen een collega, Barend, vertelde ik wat ik ging doen. Ook zijn reactie was spontaan: “Als ik niet mee hoef te fietsen, geef ik een tientje”.

Eigenlijk is dit precies de bedoeling. Van zoveel mogelijk mensen een bescheiden bedrag van bv 5 of 10 euro bij elkaar brengen en zo een groot bedrag schenken aan de Roparun.

Hoe doe je mee?
Maak een bedrag over op mijn bankrekening: NL92 INGB 0001933611 tnv L.B.F.J. Willemsen en vermeld: “Roparun” of geef iets aan mij af. Ik hoop dat ik ook jouw naam op de lijst mag mag zetten.

Delen mag.

Lauran Willemsen

---- __o ..... 15 mei 2016
-- `\<,_ ..... Parijs ⇒ Zevenbergen
- (*)/ (*)
-----------------------------------------------------