Additionally, paste this code immediately after the opening tag: treinreiswinkel - Forum Wereldfietser

treinreiswinkel

goedenavond,

We willen in september met de trein naar Landeck en terug vanaf Rome naar huis.
Heeft iemand ervaring met het boeken van dergelijke een dergelijke reis.
We hebben ook gekeken bij de Treinreiswinkel, heeft iemand ervaring met deze organisatie.
De treinreiswinkel is DE organisatie om het regelen van je treinreis uit handen te nemen.
Zeker als het om Internationale reizen gaat.
Ja echt super, die Treinreiswinkel.
Voor echt een klein bedrag regelen ze het geheel voor je
ik kan eerdere reacties alleen maar beamen!
Ik heb alleen maar zeer goede ervaringen met de treinreiswinkel.
Altijd goed geholpen daar.
de Treinreiswinkel is veel meer fietsgeörienteerd dan NS International.
Wij boeken bij hen altijd de tickets voor ons bedrijfsuitje (als we niet vliegen).
En zij doen dat erg goed en zijn ook nog eens flexibel.
Verplichte reserveringen voor de fiets in de Franse TGV kun je in Nederland alleen maar boeken bij de Treinreiswinkel.
Je kunt een mailtje sturen voor een offerte, maar je kunt ook naar hun winkels in Amsterdam en Leiden toegaan. Tegen het seizoen kan het daar vooral op vrijdag en zaterdag flink druk zijn.
Kun je alleen op zaterdag? Sta dan 's morgen bij de opening op de stoep!
Geen ervaring met fysiek bezoek aan de Treinreiswinkel, maar tijdens mijn telefonische boekingen altijd prima door hen geholpen.

Eén reservering staat me nog heel goed bij: zo'n City-nightline ticket voor 29 euro (vroeg boeking) + fiets, waarbij de Treinreiswinkel ruim een half uur aan mij spendeerde. Van hun winstmarge zal bij die aankoop niet veel overgebleven zijn :D

Topservice, alsof het om een reis van 1.000 euro ging.
Net als de schrijvers hierboven, prima ervaringen. Zelfs weten ze vaak een nog lagere prijs ergens vandaan te toveren dan je zelf had verwacht naar aanleiding van je eigen uitzoekwerk.
Onze (wijzelf, mijn zus en onze ouders) ervaring met de Treireiswinkel wijst uit, dat ze héél goed zijn in het vinden van de beste prijzen voor treintickets en het precies op tijd boeken van alle speciale tarieven in de voorverkoop.

Echter, heb je wensen die buiten het geijkte repertoire vallen; wil je eersteklas reizen terwijl zij vinden dat je een tweedeklas indruk maakt, wil je langere overstaptijden of andere overstapstations, dan moet je ze heel, héél goed in de gaten houden bij het boeken, want ze vallen nogal gauw terug op de standaardinstellingen van de diverse reisplanners en boeken dan wat daaruit rolt.
Alien schreef:Onze (wijzelf, mijn zus en onze ouders) ervaring met de Treireiswinkel wijst uit, dat ze héél goed zijn in het vinden van de beste prijzen voor treintickets en het precies op tijd boeken van alle speciale tarieven in de voorverkoop.

Echter, heb je wensen die buiten het geijkte repertoire vallen; wil je eersteklas reizen terwijl zij vinden dat je een tweedeklas indruk maakt, wil je langere overstaptijden of andere overstapstations, dan moet je ze heel, héél goed in de gaten houden bij het boeken, want ze vallen nogal gauw terug op de standaardinstellingen van de diverse reisplanners en boeken dan wat daaruit rolt.
Soms zijn er onmogelijkheden. In de TGV is een combinatie van eerste klas en een fiets mee niet mogelijk. De fietsplaatsen zijn in deel van de tweede klas en de Franse Spoorwegmaatschappij SNCF wijst bij een aanschaf van een fietskaartje zitplaatsen toe in de tweede klas vlakbij de fiets. Treinkaartje, stoelreservering, fietsreservering staat allemaal op een biljet. afzonderlijk gaat niet.
Ik heb het niet over onmogelijkheden. Ik heb het over niet uitvragen van de klant en vervolgens aannames doen.
De treinreiswinkel is inderdaad een prima winkel voor internationale tickets, maar ook daar vergeten ze wel eens wat. In 2015 hadden we treintickets naar Hirtshals in Denemarken geboekt. Voor de nachttrein naar Odense (die toen nog reed) was alles prima in orde, maar voor de intercity vanaf Odense ontbraken de reserveringen. Bij twee andere fietsers, die samen met ons uit de nachttrein kwamen om ook op deze intercity over te stappen, was door de Treinreiswinkel dezelfde fout gemaakt. Het lukte ons uiteindelijk om die vier fietsen tussen koffers en kinderwagens te proppen, maar we kregen wel een uitbrander van de conducteur. Ook moesten we een deel van de reis staan. Check dus altijd even of reserveringen volledig zijn.