Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wij fietsten verder tot Varna in Bulgarije om met een van die Zwarte Zee riviera charters terug te vliegen. (JETAIR) In Varna doos bij fietshandelaar gekregen.Arnold Gall schreef:Ik zou deze zomer erg erg graag deel 2 en 3
van de Limes route fietsen (van West naar Oost).
Maar ik zie nog niet de optimale manier om weer thuis te komen?
Al jullie ervaringen zijn welkom
Arnold Gall
Ik las die ook. Inderdaad de auto's rijden er gevaarlijk. Maar de drukke stukken zijn toch wel beperkt.peter de rijk schreef:Wat deel 3 van de limesroute betreft: heb je de negatieve ervaringen gelezen bij Europafietsers? Er zijn natuurlijk wel alternatieven te vinden voor deze route (langs de Donau bijvoorbeeld).
Inge1 schreef:Ah, dat verklaard het , is maar goed dat je vrouw het ook zo ziet .
Ik reis ook altijd alleen maar heb tot op heden nog nooit een probleem gehad om de fiets ergens te stallen - soms in een schuurtje van de vvv. En anders in het hostel / op de camping als ik te voet eea wilde zien. Mijn rustdagen zijn meestal een stadje of zo bekijken.
In de snelle Railjet-treinen die tussen Boedapest en Wenen rijden kunnen tegenwoordig fietsen mee. Wel reserveren voor de fiets. De Railjet tussen Boedapest en Wenen rijdt ieder uur. Er rijden ook Railjets door naar München Hbf. Vanaf maart kun je vanuit München met slechts een overstap in Hannover naar Amsterdam met de nieuwe ICE4 en de IC.Miek schreef:. Vanuit Budapest was het in augustus lastig om met de trein in Nederland te komen voor kerst omdat ze ontzettend moeilijk deden over de fiets die zogenaamd niet mee kon. Het rijtuig bekijkend kunnen er best fietsen in de trein van Budapest naar Wenen.Ik kreeg achteraf ook het advies om gewoon bij de conduscteru een kaartje te kopen.
us.