Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Portugese pelgrimsroute mei 2016 - Forum Wereldfietser

Portugese pelgrimsroute mei 2016

Hallo,

Wie heeft er zin om met mij van 9 t/m 22 mei 2016 van Faro naar Porto te fietsen, grotendeels de Via Lusitana? Dat is de oostelijke, Portugese route richting Santiago de Compostela.
Daggemiddelde zal circa 70 km zijn, overnachtingen in herbergen en AirB&B.
Ik vlieg van Weeze (net over de grens in Duitsland) naar Faro en van Porto naar Eindhoven.

Groeten,
Nynke
mooie route heb ik in 2012 gedaan

http://www.wingeltje.nl/Fietstechniek/P ... tugal.html

groet marcel
Nynke schreef:Hallo,

Wie heeft er zin om met mij van 9 t/m 22 mei 2016 van Faro naar Porto te fietsen, grotendeels de Via Lusitana? Dat is de oostelijke, Portugese route richting Santiago de Compostela.
Daggemiddelde zal circa 70 km zijn, overnachtingen in herbergen en AirB&B.
Ik vlieg van Weeze (net over de grens in Duitsland) naar Faro en van Porto naar Eindhoven.

Groeten,
Nynke
Beste Nynke,

Helaas is de periode niet mogelijk voor mij. Ik heb vakantie van 22 april t/m 8 mei 2016. Het idee spreekt mij erg aan. In ieder geval fijne fietstocht!

Groetjes,
Henny
Ha Nynke, het lijkt mij ook prachtig. Ik zou graag daar (weer) eens fietsen, en mijn Portugees bijhouden! Helaas is ook voor mij is die periode niet mogelijk. Dank voor de link Marcel. Ik ga iig eens wat info over die route zoeken!