Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht - Centraal Azië voorjaar 2016 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht - Centraal Azië voorjaar 2016

Fietsmaatje/reisgenoot gezocht voor 3 maanden Oezbekistan, Tadzjikistan, Kirgizië

Het is nog wel ver weg... Voor volgend voorjaar heb ik een sabbatical van 3 maanden aangevraagd om te gaan fietsen in Centraal Azië. Zou iemand het leuk vinden om aan te sluiten? Eerst dacht ik alleen te gaan fietsen maar nu begin ik te denken dat die omgeving ontdekken met een reisgenoot nóg leuker zou kunnen zijn.

Mocht je eens van gedachten willen wisselen dan ben je welkom!
Ik ben trouwens Inga, vrouw, 36 jaar.
Dag Inga,

Mooie fietsbestemming heb je.
Ik lees je oproep nu toevallig op de WF-site, ik heb er zelf ook een geplaatst op 5 augustus.
Heb je al een reaktie gehad van iemand?

Vriendelijke groet,
Doeko (man, 38 jr)
Hallo inga en dorus,

Dat klinkt heel interessant. Zijn de plannen al concreet? Mag er een derde persoon mee? Gr laura
Hallo allemaal,

Ik ben ook in Centraal Azie in het voorjaar. Verwacht in april in Uzbekistan te zijn (nu in Turkije).
Ik kijk altijd uit naar gezelschap. Mocht er iemand ook in die regio zijn dan hoor ik het graag. Ik ben wel wat jonger en reis op een budget, maar of er een klik is weten we pas als we samen fietsen ;)

Groeten, Maarten
Dag fietsvrienden en vriendinnen,

Vorig jaar ben ik in drie maanden van Nederland naar Mnt Ararat gefietst; solo. Fascinerend. Ik wil dit jaar de reis vervolgen vanaf Ararat, Iran, Turkemenistan, Uzbekistan, Kazachstan, naar Alma-Ata. Voorjaar 2016 is een mooie tijd voor een dergelijke trip, dus ik meld mij bij deze aan als potentieel tochtgenoot. Mocht het je wat lijken, laten we dan contact zoeken en kijken of we op dezelfde pagina zittten.

groet, elbert
elbertachterstraat schreef:Dag fietsvrienden en vriendinnen,

Vorig jaar ben ik in drie maanden van Nederland naar Mnt Ararat gefietst; solo. Fascinerend. Ik wil dit jaar de reis vervolgen vanaf Ararat, Iran, Turkemenistan, Uzbekistan, Kazachstan, naar Alma-Ata. Voorjaar 2016 is een mooie tijd voor een dergelijke trip, dus ik meld mij bij deze aan als potentieel tochtgenoot. Mocht het je wat lijken, laten we dan contact zoeken en kijken of we op dezelfde pagina zittten.

groet, elbert
Hoi Elbert,

Ik passeer eind februari Mnt Ararat, op weg naar Iran, Turkmenistan... Waarschijnlijk wat te vroeg voor jou maar wellicht zien we elkaar nog!?

Groet, Maarten