Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Even snel voorstellen - Forum Wereldfietser

Even snel voorstellen

Al een tijdje lees ik zijdelings mee met jullie verhalen en discussies.

En vond het toch wel even zo netjes om me voor te stellen.
Ik ben dus Joyce en samen met mijn trouwe metgezel (Aechimedes een mops ) doe ik alles op de fiets.
Voor dit jaar heb ik eindelijk besloten om kleine fiets vakanties in Nederland te gaan houden en dat rustig gaan uitbreiden naar andere landen. Gewoon lekker 3 a 4 dagen er op uit met archimedes en me tent om te beginnen.

Ben nu rustig aan spulletje en info aan het verzamelen. Heb al een heel mooie tent een vango omega 250 en de rest moet nog komen hahahah.

Voorheen zat archimedes altijd voorop me fiets in een riante mand. Ja heel airodynamisch is het niet maar ach. Sinds kort gaat meneer mee achter de fiets in een doggyride.

Dus voor nu lees ik gewoon lekker mee
Hallo Joyce,

Van harte welkom! Uit ervaring weet ik dat je zeker niet de enige bent die meeleest om informatie te verzamelen en ideeën op te doen. De naam 'Wereldfietser' doet wellicht anders vermoeden, maar er zijn ontzettend veel leden en aspirant-leden die (alleen) korte tochten ondernemen en niet of nauwelijks op de fiets over de grens komen, of net zoals jij rustig aan beginnen (en het soms ook voor altijd rustig houden). Houd vooral ook de agenda met tochten van dit jaar in de gaten, tijdens zo'n weekeinde kun je ècht veel informatie verzamelen!
Veel plezier.

Rik.
Welkom!

Gezellig zo samen met je hondenmaatje op pad.
Hoi Joyce, wees welkom. Het forum is leuk maar de weekendjes zijn nog veel leuker. Daar spreek je veel medefietsers én krijg je de mooiste tips. Binnenkort zijn er ook weer beurzen waar veel wf leden vertellen vanuit hun ervaringen. Veel plezier!
hoi Joyce welkom
ja er valt veel te lezen hier op het forum en je heb al een leuk tentje gekocht
gr marcel