Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht zomervakantie 2016 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht zomervakantie 2016

Hoi allemaal!

Ik zal mij even voorstellen: mijn naam is Mara en ik ben 19 jaar. Mijn hobby's zijn sporten (waaronder dus fietsen), muziek maken, tekenen en fotograferen. Verder ben ik een spontane meid en zoek ik een fietsmaatje voor komende zomer.

Ik heb al meer ervaring met fietstochten. Laatste grote tocht was van Praag naar Amsterdam. Op een dag fiets ik dan gemiddeld 75-100 km (is heel wisselend door bergen/heuvelachtig gebied, het weer of andere bijzonderheden). Kampeer- en slaapspullen neem ik altijd mee op de fiets en liefst overnacht ik in een tentje. Maar af en toe in een hostel of iets dergelijks is geen probleem.

Verschillende tochten heb ik op het oog, maar het leukste lijkt me om deze samen uit te zoeken.

Mijn voorkeur gaat uit naar een fietsmaatje tussen de 18 en ongeveer 25 jaar.

Ik hoop een leuk fietsmaatje hier te vinden!:)
Hoi Mara!

Wat leuk dat ik jouw oproep hier vind. Ik ben Marjolein en ben net twintig jaar geworden. Ik zou heel graag komende zomervakantie een mooie fietstocht maken. Leuk dat je zegt dat je van muziek maken houdt, ik speel zelf gitaar. :)

Ik heb nog geen ervaring met fietstochten. Wel wilde ik vorig jaar ook al andere gebieden verkennen met de fiets. Omdat het toen al bijna zomer was, was het nogal kortdag qua trainen en een maatje vinden.

Ik zat zelf ook al te denken aan in een tentje slapen en soms eens in een hostel, grappig.

Ik zou het leuk vinden met je in contact te komen, zodat we kunnen kijken of dit wat leuks kan worden in de vakantie! :D
Hallo mara!
wat leuk je oproep te lezen. Ik ben geertrude en 21 jaar oud. Ik houd ook van fietsen en fotograferen. Ik wil deze zomer graag op fietsvakantie. En zoek ook iemand ( of meerdere) die mee willen. Dit omdat niemand uit mijn omgeving mee wil.
Wat mij leuk lijkt is om deel te nemen aan fietsreis naar goslar..( harz gebergte duitsland). Met deze organisatie. http://www.therideoneducation.nl. in 1 week tijd 550 km te fietsen. Reis word helemaal georganiseerd en vervoer terug eventueel ook. En word gekampeerd op campings. Ik ben nog niet eerder met deze reis mee geweest. Maar op site en info die ik heb verkregen lijkt eerste indruk mooie reis.
Zou je deze reis met mij willen fietsen? Misschien kunnen we ook met zijn 3 gaan. (Met MARJOLEIN erbij). Lijkt mij gezellig.
ik hoor graag van jullie.
groetjes geertrude
HoiHoi!
Bij deze wil ik laten weten dat ik in een persoonlijk berichtje antwoord op reacties :)
Nou leuk! Ik hoop dat het wat wordt met jullie. We zijn natuurlijk heel benieuwd naar de verhalen!