Inmiddels driekwart jaar geleden heb ik me geregistreerd op dit forum en mede dankzij het enthousiasme en de hulp van de deelnemers ben ik er (samen met mijn zoon) in geslaagd een eerste fietsreis te volbrengen. En geloof me, dat was best wel een stap voor iemand die in de loop der tijd eigenlijk wel heel erg verwend is geraakt.
Inmiddels al bijna een echte wereldreiziger. Niet alleen in Nederland maar ook België (Withuis
) en Duitsland (ja, afgesneden om in Schoonebeek uit te komen) hebben we al aangedaan. Een kleine duizend kilometer hebben we al gewereldreisd. En als je het bij elkaar optelt zelfs...
Hieronder nog even een beeld van onze setup qua fietsen.

Een paar dingen gelijk goed geregeld (luchtbedden, fietstassen, dragers) De eerste reis ging nog met een geleende tent. Inmiddels hebben we zo'n tent aangeschaft:

Leuk om op die manier ervaring op te doen. Maar goed... We hebben wel onze eerste vervangingen gedaan. Een paar zware Decathlon stoeltjes hebben plaats gemaakt voor lichtgewicht stoeltjes (ook<?>) uit China.
En ook een andere fiets voor ondergetekende... Mijn 'nieuwe' Snel Safari:

Dit jaar gaat de reis op een bepaald moment naar Parijs en zo begint het langzamerhand ergens op te lijken.. Ben benieuwd waar het me/ons verder brengt...
Inmiddels al bijna een echte wereldreiziger. Niet alleen in Nederland maar ook België (Withuis

Hieronder nog even een beeld van onze setup qua fietsen.

Een paar dingen gelijk goed geregeld (luchtbedden, fietstassen, dragers) De eerste reis ging nog met een geleende tent. Inmiddels hebben we zo'n tent aangeschaft:

Leuk om op die manier ervaring op te doen. Maar goed... We hebben wel onze eerste vervangingen gedaan. Een paar zware Decathlon stoeltjes hebben plaats gemaakt voor lichtgewicht stoeltjes (ook<?>) uit China.
En ook een andere fiets voor ondergetekende... Mijn 'nieuwe' Snel Safari:

Dit jaar gaat de reis op een bepaald moment naar Parijs en zo begint het langzamerhand ergens op te lijken.. Ben benieuwd waar het me/ons verder brengt...