Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 10 januari - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 10 januari

Eindelijk is Groningen weer verlost van ijzel, gladheid en barre winterse taferelen!
(Voor mij viel dat overigens alleszins mee na 1 dag lopend naar mijn werk, kon ik de dagen daarna weer op mijn fietsje.)
En nu zijn de weersvoorspellingen voor zondag zelfs verrassend aangenaam:
droog, zonnig, graadje of 8, hooguit beetje veel wind, maar dat kunnen we wel hebben.
Dus ...wie gaat er mee?
Cilia
Hoi,
Bij mij was het drie dagen binnen zitten, spiegelglad bij ons in de wijk. Wat een aangename verrassing vanmorgen (vrijdag) dat bijna alles weg was, gecombineerd met een lekker zonnetje en goede vooruitzichten voor komend weekend. Ik fiets dus graag mee, lekker in beweging!
Groet, Petra.
Als ik op tijd in Groningen kan komen ga ik ook mee .
Ik neem aan bij 't peerd van Ome Loek. :lol:
Grt. Timo
Wij zijn van de partij. Het is in ieder geval beter weer dan afgelopen zondag. Toen was het wel erg afzien.
Hoi René en Geke,
Ja, ik heb nog aan jullie gedacht toen ik zondag heerlijk met een boek op de bank lag. Ik zie jullie komende zondag weer!
Groet, Petra.
Dat heb je goed aangenomen Timo.
Het Peerd 10 uur
Sorry, ik laat schieten. Ik ga naar de Nieuwjaarsborrel van de WF.
Goede tocht gewenst!

Paul
Zoals het nu lijkt een klein clubje morgen.
Ik heb een route bedacht: tegen de wind door het bos (oostkant snelweg) en ter hoogte van Norg naar de westkant en weer "omhoog".
Ik heb geprobeerd wat andere weggetjes te fietsen dan de "gebaande paden".
Tot morgen.
Veel plezier. Ik ben nog aan het bijkomen van een zware verkoudheid.
Wim
Hoi fietsvrienden,

Dat was vandaag een heerlijk Rondje Groningen: zonnetje, graad of 8, soms een beste tegenwind, maar voor de wind ging het heerlijk en best veel blubber gezien. Veel nieuwe paadjes, veel onverhard en dat allemaal vlak bij huis, want onze stop (en verste punt op de route) met koffie, gebak en onder-de-tafel-Lariekoek van Cilia was in Zeegse. En toch 73 km op de teller (excl. aan- en afrijroute).
Cilia, bedankt voor een mooi rondje!

Groet, Petra.