Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Norwegen Per Rad - Forum Wereldfietser

Norwegen Per Rad

Wij gaan 25 mei naar noorwegen, en willen graag het boekje "norwegen per rad" van cyclos gebruiken. De oude versie is echter uiverkocht en de nieuwe komt pas eind deze maand uit, net te laat voor ons helaas.
Is er iemand die dit boekje heeft en het wil verkopen of uitlenen? Wij zouden er erg blij mee zijn.

Als je ons kunt helpen, reageer dan svp op dit bericht.

Jeroen en Susanne

De laatste keer dat ik de reisboekhandel "landschap" in Eindhoven was, hadden ze hem nog. Wellicht hebben ze nog een exemplaar.
http://www.landschapreisboekwinkel.nl

Ik heb 'm daar even doorgebladerd, want aanstaande zaterdag ga ik die kant op. Het is een boekwerk met zeer veel informatie en een hele zooi aan fietsroutes. Het paste daardoor niet in mijn plaatje: "ik stap op mijn fiets en ik zie het wel", dus ik heb 'm op de plank laten staan.

Sjirk

Dat was een goede tip, ik heb ze gebeld en het boekje wordt opgestuurd.
Bedankt!
Goede vakantie.

groet, Jeroen

Was wel leuk: Ik was in de jeugdherberg van Andenes en daar kwam ik een zekere Jeroen en Susanne tegen. Na wat geklets, kwamen we op het onderwerp "De wereldfietser". Het bleek dat zij het boekje "Norwegen per Rad" hadden kunnen opsporen via dit forum (dit draadje dus). Zo schrijf je elkaar over dit forum, zo kom je elkaar tegen op een puntje van een eiland!

Sjirk