Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het scherm van de Oregon 450 is beduidend beter dan dat van de Dakota 20. En groter ook, wat ongetwijfeld meehelpt. Ik heb onlangs een Oregon 450 gekocht, omdat ik met mijn ouder wordende ogen teveel moest turen naar de Dakota 20. Die is nu alleen nog in gebruik bij wandeltochten.CapoJan schreef:Ook mijn ervaring: in volle zon met een Oregon 450 werkt prima.
Correct, maakt in de praktijk echter niet veel uit. De 'lading' van de accu is echter ongeveer gelijk aan 3 x AA NIMH. Overigens is de 'accu' bij de Oregon wel NIMH.Alien schreef:De bijgesloten accu is een Li-ion accu. Oplaadbare batterijen zijn meestal van het NiMH type.
Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar het touchscreen; puur vanwege bedieningsgemak. Zoals tovenaar al zegt: dat een touchscreen minder afleesbaar is dan een 'gewoon' scherm is verleden tijd. Althans: bij deze gps-toestellen.emilio schreef: Als 't kan ff jullie mening graag..
Correct: de pre-installed kaarten op de etrex zijn OSM gebaseerd. Voordeel is wel dat ze door Garmin zelf geconverteerd zijn en daarmee iets stabieler dan de Open Fiets Map. Bovendien heeft garmin er een aparte adressendatabase aan toegevoegd en ook dat is een voordeel.Travelmaster schreef: Volgens mij zijn dit kaarten die op het toestel voorgeïnstalleerd zijn. Geen topokaarten vn Garmin, maar OSM.
Oplaadbare batterijen hebben niet het eeuwige leven en zullen in de loop van de tijd zwakker worden.Wim schreef:Dit jaar deed ik wat minder lang met de oplaadbare baterijen, en ik weet nog niet waarom.
Op aangeven van mrGPS en na rondkijken op diverse webwinkels naar o.a. de technische gegevens voegen we de Oregon 600 toe aan ons lijstje..emilio schreef:Iedereen al super bedankt...
Ondertussen ook elders info gevonden en naar prijs, kwaliteit en mogelijkheden denk ik aan ėėn van volgende drie dan toch maar nieuw aan te kopen..
Garmin eTrex 20x West-Europa - 189,00
Garmin eTrex 30x West-Europa - 239,00
Garmin eTrex Touch 25 - 255,00
Als 't kan ff jullie mening graag..
Groetjes en bedankt alvast...
Emilio
Dikke merci voor de toffe tip...Grum schreef:Oregon 600 is op amazon.de te verkrijgen voor eur 279. Kan altijd teruggestuurd worden binnen 30 dagen als hij niet bevalt
http://www.amazon.de/gp/product/B00AXUX ... 1_2&sr=8-2
Behalve op zondag en maandag. Of na halfzes. Of als je niet toevallig een winkel om de hoek hebt.LHTJoost schreef:Heb je het bij Waypoint gekocht dan ga je naar de winkel waar ze het probleem ter plekke voor je oplossen. De volgende dag kan je met je gps op pad. Voor mij een makkelijke keuze.