Dit is de openingspost van jefi, de topicstarter. Hij opent dit topic met "zo kan het ook met een klein budget". Dit betekent dus dat niet zozeer de reis van Henk, maar juist het feit dat hij dit doet met een klein budget het onderwerp is van dit topic.jefi schreef:zo kan het ook met een klein budget
http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/ ... aats.dhtml
Toen ik volkomen on-topic hierop inging en het o.a. over de prijs-prestatie had werd mij dit niet in dank afgenomen en werd ik meervoudig persoonlijk aangevallen.
E.e.a. resulteerde in een formele waarschuwing met de dreiging van een zogenaamde ban, waarbij ik ook nog te horen kreeg dat ik de sfeer onderuit haalde en het topic van een ander zou "kapen" voor mijn eigen doeleinden. Ook werd ik in verband gebracht met "trollen". Na even gegoogled te hebben op de laatste term begon ik me toch wel beledigd te voelen. Maar discussie is niet mogelijk.
Over "sfeer" staat niets in de forumregels. Over persoonlijke aanvallen wel. Op grond hiervan vind ik de beslissingen opmerkelijk. Ik trek me daarom maar terug van dit forum aangezien dit niet de eerste keer is en mijn conclusie is dat discussies hier niet gewenst zijn omdat de sfeer daaronder lijdt. En daar kan ik me niet in vinden.
Nogmaals, dit topic ging niet over de reis van Henk, dit topic ging over het feit dat wat hij allemaal doet met een laag budget mogelijk is. Dat is precies het onderwerp waar ik het graag over wilde hebben. De intolerantie van de incrowd hier maakt dit onmogelijk.