door
gxxsx » di 06 okt, 2015 14:44
Christophorus schreef:
Niks gratis.
Op je website reageer jij op:
"ik heb wel een gezond wantrouwen jegens mensen die op (test) fietsen rijden met eigen graphics e.d welke door de ‘sponsor’ zijn gezet. "
met:
"Tsja, als Santos aanbiedt om de fiets naar mijn wens te stylen, dan zeg ik natuurlijk geen nee. Wel slim dat ze het aanbieden, want hiermee willen ze gewoon laten zien wat er bij hen allemaal mogelijk is. "
Dan gaat de discussie over partijdigheid nog even door en geef jij toe dat je die fiets met korting hebt kunnen kopen etc etc.
Dit bij de test van de VSF TX-400 die jij overigens op een vreselijke manier subjectief de grond in boort (het is natuurlijk ook geen Santos).
Iedereen die een beetje gevoel voor taal heeft kan zien wat jij doet in je testverslagen. Hierboven heb ik al wat voorbeelden gegeven hoe jij Santos met taal benaderd. Over VSF schrijf je:
"Algoed, na alle boutjes en moertjes voor de zekerheid nagedraaid te hebben, ging ik op pad. "
Dit getuigt op z'n minst van vooringenomenheid, maar ik vermoed eerlijk gezegd dat het gewoon vooropgezette marketing is. Als het ruikt naar... is het meestal...