Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zomervakantie - Forum Wereldfietser

Zomervakantie

Net terug van de Pinkstertocht in de Ardennen krijg ik bij het opruimen van m'n fietsspulletjes ontzettende zin om gelijk weer op de fiets te stappen. Helaas moet er ook nog gewerkt worden tussendoor.
Maar deze zomer moet ik toch echt een wat langere tocht maken, en alhoewel ik van alleen fietsen ook ontzettend kan genieten vind ik het gezellig om een tocht samen met iemand te maken.
Als ik hier op het forum lees dan krijg ik het idee dat er erg veel mensen zijn die fietsen om de kilometers. Ondanks dat ik ook zo'n stoer tellertje op m'n stuur heb interesseert de afstand me echter niet zo veel. Negentig kilometer op een dag met lekkere steile hellingen is mooi, maar vijftig met afstappen bij kastelen, watervallen, bakkers, dierentuinen, uitzichtpunten, mensen onderweg, fotogenieke plekjes of zomaar voor een bakje thee doet me ook deugd.
Eigenlijk wil ik het liefst naar Noorwegen, maar gezien de financiën zal het wel Frankrijk worden. Uiteraard tentje en brandertje mee.
Nou - je raad het al - heeft er iemand zin om twee tot drie weken mee te gaan? Ik ben vijfenveertig, een mannetje en zoek iemand tussen de 0 en 120 met een fiets met goede banden en zonder ochtendhumeur (dat heb ik al).

rik@veloescargot.eu
Alle mensen die gereageerd hebben hartelijk dank.
Van sommigen heb ik nooit meer iets gehoord. Ik hoop dat jullie niet in een fjord gereden zijn, gekidnapt door ISIS, in verband met een voedselvergiftiging zijn opgenomen in een Siberisch ziekenhuis of verdwaald in de oerwouden van Nieuw-Zeeland.

Ik heb een uitermate prettige tocht gemaakt door Zuid-Frankrijk in het aangename gezelschap van een leuke wereldfietster.
Nogmaals allen dank, en altijd bereid tot een leuke fietstocht,

Rik.
Rix schreef:Alle mensen die gereageerd hebben hartelijk dank.
Van sommigen heb ik nooit meer iets gehoord. Ik hoop dat jullie niet in een fjord gereden zijn, gekidnapt door ISIS, in verband met een voedselvergiftiging zijn opgenomen in een Siberisch ziekenhuis of verdwaald in de oerwouden van Nieuw-Zeeland.

Ik heb een uitermate prettige tocht gemaakt door Zuid-Frankrijk in het aangename gezelschap van een leuke wereldfietster.
Nogmaals allen dank, en altijd bereid tot een leuke fietstocht,

Rik.
Leuke club toch de Wereldfietser. Activiteiten genoeg.
bert sitters schreef:Leuke club toch de Wereldfietser. Activiteiten genoeg.
En altijd een flesje wijn bij de hand... moet jou aanspreken!
Rix schreef: Van sommigen heb ik nooit meer iets gehoord. Ik hoop dat jullie niet in een fjord gereden zijn, gekidnapt door ISIS, in verband met een voedselvergiftiging zijn opgenomen in een Siberisch ziekenhuis of verdwaald in de oerwouden van Nieuw-Zeeland.
Rik.
Waarom bekruipt mij het gevoel dat je stiekum toch hoopt op wat onschuldige schade bij de niet reageerders? :wink: