Additionally, paste this code immediately after the opening tag: goede interactieve fietsroutekaart op reisblog? - Forum Wereldfietser

goede interactieve fietsroutekaart op reisblog?

Hallo,

Ik zou voor mijn volgende fietsreis graag de thuisblijvers dagelijks op een kaart willen tonen waar ik overnacht, aangevuld met wat kilometerstanden en eventueel korte berichten, en ook liefst af en toe een paar foto's. Een gedeelde gemakkelijk aan te vullen kaart van Google Maps via My Maps leek mij ideaal. Het is precies wel moeilijk om daar foto's op toe te voegen die nog niet ergens online staan (via bijv. uploaden van eigen foto's) en via links naar mijn foto's op Google Drive worden de foto's na het bewaren ook niet herkend (zwart vierkant)...???

Wie heeft tips voor een gemakkelijk aan te vullen routekaart met wat aan te klikken foto's, zonder direct een hele blog te moeten maken?

Alvast bedankt.
Het je al naar je privacy instellingen van google drive gekeken?
Ik neem aan dat je foto's openbaar moeten zijn.
Om aan te geven waar we zijn heb ik een tijdje in mijn blogs een linkje gebruikt zoals je onderaan deze blog kunt zien (Hier zijn we)

Als je op de link klikt, ga je naar Google maps met de juiste coördinaat.

Via de GPS keek ik dan wat de coördinaten zijn en die vul ik in deze links string in achter de ?q):

h-t-t-p://www.google.nl/maps?q=N48+34.963+W002+48.340&z=10
doubletravel schreef:Het je al naar je privacy instellingen van google drive gekeken?
Ik neem aan dat je foto's openbaar moeten zijn.
Ja, link delen (iedereen met link kan 'weergeven') staat aan, toch zwart vierkant na het bewaren van de foto via de link...
Ik heb deze eens gebruikt, werkt prima. Je kunt eventueel ook een app downloaden zodat je vanaf je telefoon kunt werken.
http://www.pindat.com/