Additionally, paste this code immediately after the opening tag: probleem opladen telefoon via The Plug - Forum Wereldfietser

probleem opladen telefoon via The Plug

Beste medefietsers,

Al enige tijd probeer ik via The Plug en SON dynamo op mijn fiets, de telefoon (HTC One) op te laden.
Deze zouden de benodigde 5 volt moeten kunnen leveren. Helaas geen resultaat.
Het laadlampje van de telefoon brandt wel, maar er is onvoldoende power om wat stroom aan de accu van HTC toe te voegen.
Als ik de Garmin aansluit werkt deze al fietsend, dus op zich functioneert eea wel.

The Plug is al eens onder garantie vervangen. Is deze Plug nu ook gewoon niet goed?
Of moet ik een powerpack gebruiken?
En welke zou dan het best passen voor het laden van telefoons en AA's??

Dank voor je reactie!

Groet, Frank
Telefoons hebben problemen met de wisselingen in de stroomvoorziening. Je zal een accu tussen je plug en telefoon moeten plaatsen.
ik ondervind nu hetzelfde probleem plugIII met de iphone5. In mei tijdens fietstocht van 5 weken geen probleem / iphone laadt op. Nu brandt het groene licht van de plug maar de iphone wordt niet opgeladen / sluit ik de powerpack aan dan laadt deze wel op dus plug werkt wel. De kabel naar de iphone is goed want als ik deze aansluit via stopcontact dan laadt de iphone wel op. Wie kan mij helpen aan een oplossing ??. Een powerpack tussen plug en iphone is niet de oplossing die ik zoek- het systeem plug III en iphone heeft in eerste instantie goed gewerkt.
groet winfred
Geldt het voor elke snelheid?
opladen start normaal bij zo'n 12/15 km en meer dan gaat het groene lichtje op de plug III branden. Nu brandt het groene lichtje al eerder maar iphone laadt niet op. groet winfred
Kan het niet aan je naafdynamo liggen, als de rest van de set-up niet is veranderd?
denk het niet / als ik een accupack aansluit wordt die opgeladen