Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht NL-noordkaap-NL - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht NL-noordkaap-NL

Hallo wereldfietsers,

Mijn naam is Rolf Koster (24 jaar) en ik woon in het zuiden van Drenthe. Ik heb weinig ervaring met fietsvakanties, maar ik fiets wel erg graag. Ik fiets dagelijks naar het werk en terug (+/- 15km) en fiets in het weekend geregeld een rondje met mijn camera. Binnenkort vervang ik hoogstwaarschijnlijk mijn trouwe Union transport (goed voor 10+ jaar trouwe dienst) voor een nieuwe Koga Worldtraveller signature met Rohloff en cadan.

Ik ben van plan deze zomer naar de noordkaap te fietsen en weer terug (vanuit Nederland). Het idee is om te starten in noord Nederland en via de "Jutland route" naar Oslo of Göteborg te fietsen en via de route van de Svergeleden naar de noordkaap te fietsen. Het idee is om via Noorwegen terug te fietsen naar Nederland. Dit maakt dat de route rond de 8000 km uitkomt en een groot gedeelte van scandinavie wordt gezien.

Ik zou graag rond eind mei aan deze route willen beginnen. Omdat dit een erg ambitieus plan is heb ik hier ongeveer 3 maanden de tijd voor genomen. Ik ben van plan gedurende de reis zoveel mogelijk te kamperen(en bij slecht weer een stugar te nemen). Het idee is om hoofdzakelijk alle dagen +/- 100 tot 150+ km te fietsen, en rustdagen een beetje te beperken.

Omdat grote delen van de route erg eenzaam kunnen worden en de reis niet geheel risico vrij is, zoek ik iemand die het leuk lijkt om dit avontuur te delen. Ik stel verder niet heel veel eisen aan mijn metgezel, maar ik zou het wel leuk vinden als je toch enigzins in de zelfde leeftijdscategorie valt (18 -40) en wel echt een doorzetter bent..

Ik weet dat het een erg ambitieus plan is maar er zijn vast mensen net zo gek als ik :D . het is natuurlijk altijd mogelijk om de plannen aan te passen, dus ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Rolf Koster
Goedendag,
is het nog gelukt met de reis??
mvg Paul