Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Azie februari/maart 2016 - Forum Wereldfietser

Azie februari/maart 2016

beste wereldfietsers,

Voor 2016 heb ik het plan om in februari/maart een rondreis te maken ergens in Azië. Ik heb zitten kijken naar een georganiseerde groepsreis, maar dit spreekt mij niet erg aan. Ondanks dat ik eerder alleen een rondreis (niet per fiets) in Azië heb gemaakt, zie ik het niet zitten om daar alleen te fietsen. Het leukste lijkt mij om een rondreis te maken met een gelijkgestemde.

Het zou gaan om een reis van ongeveer 3..4 weken met als bestemming Birma of Laos of Cambodja of ….
De reis zou ik het liefst van te voren uitstippelen (bijv. met AWOL). Ik denk dat fietsen in Azië al uitdagend genoeg is ;-)
Daarnaast ben ik geen budget reiziger. Niet dat het allemaal super deluxe moet zijn, maar een redelijk "schoon en net" hotel zou toch wel mooi zijn (en kamperen is echt geen optie).

Wie ben ik?
Man van 35 jaar, vrijgezel, redelijk sportief (10.000km p/j), weinig ervaring met fietsvakanties, wel enig ervaring met Azië (Indonesië, Vietnam en China)

Zoekt
Man, vrouw, leeftijd, afkomst niet belangrijk als er maar een klik is!

Lijkt het je wat, hoor ik het graag!
Hoi Peter,
Ik lees net je bericht, en het spreekt me wel aan.
Ik zou in januari met mijn fietsmaatje naar Cambodja en Vietnam gaan met awol, echter mijn maatje heeft zijn bovenbeenspier afgescheurd en is geopereerd. Hij denkt zelf dat hij niet mee kan.
Dus: ik twijfel ook erg om alleen te gaan, vandaar dat jou bericht me aansprak.
ik ben sportieve man van 43, ook niet low budget en wil zo 3.5 week fietsen in Azië.
Sri Lanka heb ik al gehad, maar voor de rest....???
Januari geeft mijn voorkeur, maar februari is ook goed (mits het kan op mijn werk)
Hoor graag van je,
sportieve groet Niels
Hoi Niels

Ben je met Peter er nog verder uitgekomen? Ik vertrek 1 januari voor 3 weken naar Thailand. Ik zou daarvan 2 weken georganiseerd gaan met Djoser. Dat is nu geannuleerd, waardoor ik 3 weken alleen ga. Dat lijkt me wat saai. Als je nog geen afspraken met Peter heb kunnen wij misschien wat afspreken. Ik hoor graag van je.

Groetjes Monie