Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht (v) eilandhoppen in Denemarken(juli/aug) - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht (v) eilandhoppen in Denemarken(juli/aug)

Wil binnenkort (juli/aug) graag 2 weken op de fiets eilandhoppen in Denemarken.
Zoek nog 'n sportief fietsmaatje (v) die ook zin heeft in deze uitdaging!
Of misschien heb jij wel 'n (droom)fietsvakantie in gedachte maar ga je liever niet alleen. Laat het me weten zodat we samen misschien iets kunnen plannen.
Overnachten in tentje en bij slecht weer in pension/jeugdherberg of Vrienden op de Fiets. Denk ongeveer 80 km per dag te fietsen.
Ben sportief, 61 jaar, woon in Doetinchem en naast het fietsen ook 'n passie voor (berg)wandelen en hardlopen.

groet,
Gerard
Gerkoga schreef:Wil binnenkort (juli/aug) graag 2 weken op de fiets eilandhoppen in Denemarken.
Of misschien heb jij wel 'n (droom)fietsvakantie in gedachte maar ga je liever niet alleen. Laat het me weten zodat we samen misschien iets kunnen plannen.
Overnachten in tentje en bij slecht weer in pension/jeugdherberg of Vrienden op de Fiets. Denk ongeveer 80 km per dag te fietsen.
Ben sportief, 61 jaar, woon in Doetinchem en naast het fietsen ook 'n passie voor (berg)wandelen en hardlopen.

groet,
Gerard
Gerkoga schreef:Wil binnenkort (juli/aug) graag 2 weken op de fiets eilandhoppen in Denemarken.

groet,
Gerard
Hallo Gerard.

Ik vind dit wel een leuk plan...zou graag wat meer hierover willen weten.
Ben een vrouw van 63 en redelijk sportief
Hoor graag een reactie.

Groetjes. Mad