Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Salsa Sargo Frameset Large-bomb pop blue-2014 1200km bereden - Forum Wereldfietser

Salsa Sargo Frameset Large-bomb pop blue-2014 1200km bereden

Item: Salsa Fargo Large Frameset => frame, stalen Firestarter vork, Hope headset, alternator dropouts QR, Salsa zadelpenklem & Problemsolver derri. bevestiging
Plaats: Utrecht
Staat: Stalen ros is 1.200km bereden en heeft een kleine beschadiging van bidon"rub" op de downtube, deze direct na constatering afgeplakt om roest te voorkomen. Verder geen putten, krasjes of cablerub te vinden.
Reden van verkoop: Dit fraaie blauwe Large frame voor mijn lengte en setup (192cm, lang bovenlijf en stuur met veel backsweep) te compact zit en ik een XL frame heb aangeschaft.
Prijs en voorwaarden: € 550
Wijze van overdracht: Ophalen of verzenden na betalen

frame
Afbeelding

beschadiging
Afbeelding
Is dit van een Salsa Fargo 2 of de Fargo 3?
Vanwege de stalen voorvork neem ik aan 3, alleen dit hangt er vanaf of hij zelf is opgebouwd.
Ik ben zeker geïnteresseerd, en het lijkt me zeer leuk om eindelijk ook mijn eigen fargo op te bouwen ;)
Is het alleen mogelijk om er even op te rijden of op de XL versie, als je die al af hebt?
Zelf ben ik namelijk ook niet de kleinste, alhoewel ik denk dat de Large groot genoeg moet zijn.
Groet
Ik heb los frame en stalen vork gekocht en verkoop een Frameset => frame, stalen Firestarter vork, Hope headset, alternator dropouts QR, Salsa zadelpenklem & Problemsolver derri. bevestiging. Fietsen kan dus niet... wel bij Salsa dealers, zoals deze
herrieherke schreef:Is dit van een Salsa Fargo 2 of de Fargo 3?
Vanwege de stalen voorvork neem ik aan 3, alleen dit hangt er vanaf of hij zelf is opgebouwd.
Ik ben zeker geïnteresseerd, en het lijkt me zeer leuk om eindelijk ook mijn eigen fargo op te bouwen ;)
Is het alleen mogelijk om er even op te rijden of op de XL versie, als je die al af hebt?
Zelf ben ik namelijk ook niet de kleinste, alhoewel ik denk dat de Large groot genoeg moet zijn.
Groet
VERKOCHT
VERKOCHT mag op slot