Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie houdt er van mountainbiken in Frankrijk? - Forum Wereldfietser

Wie houdt er van mountainbiken in Frankrijk?

Tweede en derde week in juli 2015 mountainbiken in de viverais. Dat is in het noorden van de Ardeche. Ik weet alle mooie routes onder andere "chemin de fer" van Lamastre naar Cheylard. Logeren kan bij mij in huis ( op 800 meter hoogte) of in een tentje. We delen de kosten van eten en vervoer. Parcours is gemiddeld tot pittig. Hoogteverschillen tot 400 meter. Interesse om met een groep te komen. Neem gerust contact op.

[moderator]Verplaatst naar reisgenoten [/moderator]
Klinkt goed, ik twijfel nog tussen mountainbiken of 'normale' fietsvakantie. Woon je daar? Of 2e huis? Aangezien je spreekt van 'kosten van vervoer'. Zoek je 1 persoon of een groep?

Volgens mij is het prachtig daar, dat was het in de Drome in elk geval wel!
Hallo johojo

Leuk voorstel! Heb je al iemand gevonden?
Wil graag met je overleggen!

Gr laura
Beste mountainbikers

Als jullie bij mij in de ardeche op deze 5 sterrenplek willen komen mountainbiken zijn jullie van harte welkom vanaf 20 juli ben ik er mogelijk met 3 mensen. er is plek genoeg en vanzelfsprekend vraag ik een bijdrage in de kosten buiten het eten om. Je bijdrage hierin is vrijwillig . Ik heb deze afgelegen boeren huis/schuur geërfd en ik vind het leuk als mensen komen meegenieten en ook dat het voor mij betaalbaar blijft. De plek is primitief qua inrichting wel water en douche De omgeving zeker voor mountainbikers is voortreffelijk kan gewoon niet beter.
Als er serieuze plannen zijn neem dan contact op en kom bij mij langs in amsterdam. Zeker super als je met een groep komt plek genoeg om tentjes op de zetten ook is er ruimte binnen om aan fietsen de sleutelen. Ik woon in adam oost
Hoi,

Zoek je nog reisgenoten? ik heb wel zin om te mountainbiken in Frankrijk. Ben 41 jaar en een fanatieke fietser.
beste mountainbikers

als jullie serieus willen komen bel me dan even of geef je mail adres dan stuur ik de locatie door
groet yolly 0647791329