Neorej schreef:....en hoe meer er op en er aan, hoe beter...
Beste Jeroen?,
Ik heb een hele goedkope fiets voor je. Hij is namelijk helemaal gratis. Vijf jaar geleden heb ik een nieuwe fiets gekocht en deze hangt nu al die tijd in de garage als reserve, maar ik denk niet dat ik hem ooit nog zal gebruiken en ik wil er vanaf.
Het is een Giant Trooper uit 1994. Behoorlijk oud dus maar altijd goed onderhouden en in prima staat. Als je er een paar nieuwe banden en een zadel op koopt kun je er zo Europa mee in. Het model van de fiets is randonneur er zit dus een race stuur op maar hij heeft ook spatborden. De framehoogte is 65 cm en hij heeft 21 versnellingen. Voorblad en cassette zijn nog prima maar er moet misschien een nieuwe ketting op. Hij is compleet met verlichting, bagadragers, pomp, standaard etc. maar zoals ik al zij zonder banden en zadel.
Ook heb ik nog een stel voor en achtertassen. Intensief gebruikt met in 1 voortas een paar kleine gaatjes maar verder nog prima te gebruiken door een startente fietser. Je moet er alleen altijd vuilniszakken in doen om je bagage goed droog te houden. Zelf hebben we vorige maand nieuwe goed waterdichte tassen gekocht, dus deze zijn ook over.
Ik begrijp dat op dit forum geen plaatjes geplaatst kunnen worden, maar als je belangstelling hebt en ik je email adres geeft zal ik een plaatje opsturen
Ik hoor ik het wel.
Met groet, Ronald van der Perk