Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie helpt Ortlieb met een onderzoek - Forum Wereldfietser

Wie helpt Ortlieb met een onderzoek

Wie wil helpen bij Arie’s afstudeeropdracht voor Ortlieb?
Hieronder zijn uitnodiging. Als je meedoet, krijg je een origineel Ortlieb cadeau.
Eric

////

Leuk dat je verder leest. Mijn naam is Arie van der Lee, student marketing aan hogeschool Inholland Alkmaar en fietsfanaat. Voor mijn afstudeeronderzoek wil ik graag 15 mensen spreken die ervaring hebben met de Backroller Classic.

Voor het onderzoek wordt onderscheid gemaakt tussen drie soorten Ortlieb gebruikers. Van iedere groep wil ik graag vijf mensen spreken.

1. Forensen gebruiken de tas dagelijks tijdens woon-werk verkeer
2. Vakantiefietsers gebruiken de tas tijdens fietsvakanties van maximaal 4-5 weken
3. Wereldfietsers gebruiken de tas tijdens fietsvakanties die langer duren dan 5 weken

Het interview gaat over de invloed van prijsverschillen tussen aanbieders van Ortlieb op internet en duurt maximaal 20 minuten. Het interview kan door middel van Skype of face tot face in een openbare gelegenheid, bij u thuis of onderweg op de fiets:-)

Als dank voor uw medewerking krijgt u een origineel Ortlieb fietstasje cadeau.
Voor meer informatie en/of deelname kunt u mij bellen of een e-mailbericht verzenden. Mijn gegevens vindt u onderaan dit bericht.

Met vriendelijke groet,

Arie van der Lee
Arievanderlee68@gmail.com
06 290 154 19

Afbeelding
Ik had graag willen helpen maar heb helaas de city variant.
Ik wil wel helpen. De bachroller zijn toch de voor- en achtertassen? Ik heb zelf al jaren twee achtertassen voor jaarlijkse fietsvakanties en af en toe een tochtje naar mijn werk. Sinds vorig jaar heb ik voortassen voor een lange fietsvakantie afgelopen zomer. Mijn vrouw heeft sinds kort de achtertassen voor gebruik winkel en werk.
Ik wil Ortlieb graag helpen, maar niet de afdeling marketing maar de afdeling ontwerp en ontwikkeling.
Ik heb gisteren reeds een mail gestuurd. Nog geen reactie ontvangen.
Travelmaster schreef:Ik heb gisteren reeds een mail gestuurd. Nog geen reactie ontvangen.
Misschien is het alleen voor WF leden :lol:
Zou kunnen :lol: . Maar ja, ik reageerde op een oproep op Facebook :P . Geen woord over wereldfietsers daar...
Ik heb van Arie begrepen dat hij al genoeg gegadigden heeft. Zowel forenzen, vakantiefietsers als wereldfietsers.

Alvast een nieuwtje voor 2016: Ortlieb komt met extra grote Backroller tassen. Dus in plaats van 40 liter per set wordt het xx liter per set. (hoeveel weet ik nog niet precies)
Eric Schuijt schreef:Ik heb van Arie begrepen dat hij al genoeg gegadigden heeft. Zowel forenzen, vakantiefietsers als wereldfietsers.

Alvast een nieuwtje voor 2016: Ortlieb komt met extra grote Backroller tassen. Dus in plaats van 40 liter per set wordt het xx liter per set. (hoeveel weet ik nog niet precies)
Het was wel even netjes van Arie geweest als hij dat even in een nette mail aan mij persoonlijk had laten weten, nietwaar? Beetje rare actie zo.
Travelmaster schreef:
Het was wel even netjes van Arie geweest als hij dat even in een nette mail aan mij persoonlijk had laten weten, nietwaar? Beetje rare actie zo.
Eens. Ik ben een lotgenoot. Vreemd om om hulp te vragen en dan niets meer van je laten horen.
Travelmaster schreef:
Eric Schuijt schreef:Ik heb van Arie begrepen dat hij al genoeg gegadigden heeft.
Het was wel even netjes van Arie geweest als hij dat even in een nette mail aan mij persoonlijk had laten weten, nietwaar? Beetje rare actie zo.
Zelf vind ik het dan weer merkwaardig om al na een dag te klagen dat je niks gehoord hebt, en iemand dan gelijk, indirect, als 'niet netjes' en 'raar' te bestempelen. Als Arie nu al genoeg gegadigden heeft, zal hij wel heel veel mailtjes ontvangen hebben en zijn handen vol hebben aan het beantwoorden. Er komt vast nog een heel vriendelijk dankjewel, toch Arie? :wink:

Groetjes,

Carl
Hoho, ik klaagde helemaal niet dat ik na een dag nog niets gehoord heb. Al was het een week. Maar als ik vervolgens van een ander hoor dat er blijkbaar geen respondenten meer nodig zijn, klaag ik wel: dan had ik namelijk éérst op de hoogte gesteld willen worden, in een reactie op mijn mail. Laten we de boel niet omdraaien he.

Oh, nog niets gehoord trouwens.
Ik heb op verzoek van Arie Ortlieb zijn oproep geplaatst op onze eigen site en op onze Facebook pagina. Als laatste heb ik zijn oproep op dit forum gezet. Ik dacht later: "Oh ja, dat kan ook nog."

Maar het ging heel erg snel en hij heeft veel reacties gekregen. Wellicht dat hij nog contact moet opnemen met mensen die zich hebben aangemeld.
Zo niet, dan namens Arie bedankt voor het aanmelden. Ik zal hem vragen om iedereen persoonlijk een dankmail te versturen. Maar dan niet gaan klagen als hij dat niet binnen tien minuten doet. Ga er vanuit dat hij binnen een week reageert.
Ongeveer net zo snel als de tijd die twee politieke partijen nodig hadden om tot een vluchtelingen-overeenkomst te komen :x
Travelmaster schreef:Maar als ik vervolgens van een ander hoor dat er blijkbaar geen respondenten meer nodig zijn, klaag ik wel: dan had ik namelijk éérst op de hoogte gesteld willen worden, in een reactie op mijn mail.
Och, als ik een onderzoek zou doen en de aanmeldingen stromen binnen, dan zou ik ook eerst degene die mijn onderzoek overal promoot, vragen daar onmiddellijk mee op te houden :wink:, alvorens de respondenten netjes te bedanken.

Groetjes,

Carl
Mag dit topic gesloten worden?
willem.m schreef:Mag dit topic gesloten worden?
Goede suggestie
Ik heb van Arie tamelijk snel een reactie gekregen op mijn aanbod mee toe doen (hij had al genoeg). Bij mij niks mis dus.
Wim
En ik ben blij dat dit topic nog niet gesloten is, want excuses mijnerzijds zijn gepast. Ik ben namelijk zojuist keurig benaderd door Arie. Dus Carl, je hebt gelijk :oops: . Ik ben weer even op mijn digitale plaats gezet.

Nu nog even Skype installeren want ik mag meedoen. Leuk!
Travelmaster schreef:Nu nog even Skype installeren want ik mag meedoen. Leuk!
Veel plezier gewenst! :)

Carl