Additionally, paste this code immediately after the opening tag: groene weg naar middellandse zee 2015 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

groene weg naar middellandse zee 2015

Michel04 schreef:In één van de berichtjes wordt gesteld dat de fietsbus van cycletours niet meer bestaat.....
Cycletours is inmiddels weer "springlevend". Het is zelfs weer mogelijk om de Cyclytours groepsreis naar de middellandse zee te boeken die het organiseren in samenwerking met Sawadee. http://www.sawadee.nl/rondreizen/europa ... weg/#ctgwm
Je kunt de bussen ook weer rechtstreeks bij Cycletours boeken.
zijn er ook mensen die hem anders om hebben gefietst
mijn plan zou zijn met de fietsbus naar Avangon en dan terug naar nederland te fietsen
is dat te doen of is hij maar een kant op bewegwijzerd ?
en is deze route ook veel onverhard (hoop van wel )
en staat hij ook ergens online voor op de gps ?
Die 160 a 180 euro vanuit Arles voor die bus is echter wel prijzig. Voor 8 a 9 tientjes inclusief fiets en bagage vlieg je met Ryanair vanaf vliegveld Marseille Provence (niet ver van Arles) in nog geen twee uurtjes naar Eindhoven....
willemvanr schreef:Die 160 a 180 euro vanuit Arles voor die bus is echter wel prijzig. Voor 8 a 9 tientjes inclusief fiets en bagage vlieg je met Ryanair vanaf vliegveld Marseille Provence (niet ver van Arles) in nog geen twee uurtjes naar Eindhoven....
Ben ik met je eens,maar wij met onze
tandemfiets vinden het toch wat aangenamer en veiliger ( voor de fits)om deze met de bus te laten vervoeren.
michiel12345 schreef:
willemvanr schreef:Die 160 a 180 euro vanuit Arles voor die bus is echter wel prijzig. Voor 8 a 9 tientjes inclusief fiets en bagage vlieg je met Ryanair vanaf vliegveld Marseille Provence (niet ver van Arles) in nog geen twee uurtjes naar Eindhoven....
Ben ik met je eens,maar wij met onze
tandemfiets vinden het toch wat aangenamer en veiliger ( voor de fits)om deze met de bus te laten vervoeren.
bodhi schreef:zijn er ook mensen die hem anders om hebben gefietst
mijn plan zou zijn met de fietsbus naar Avangon en dan terug naar nederland te fietsen
is dat te doen of is hij maar een kant op bewegwijzerd ?
en is deze route ook veel onverhard (hoop van wel )
en staat hij ook ergens online voor op de gps ?
Helaas of je nou van noord nar zuid fietst of andersom, voorzover ik weet is ie niet bewegwijzerd, een routeboekje is mi noodzakelijk.
Een routeboekje is wel zo prettig. Er zijn onderweg wel onregelmatig stickers te vinden die aangeven dat je op "de goede route" zit. Daarnaast staat er veel informatie in over de overnachtingsplekken zodat jen niet lang hoeft te zoeken voor een camping onderweg. Vooral in het noorden van frankrijk zijn er niet veel meer. Je kunt ook de laatste update bij de makers van de route opvragen.
Vraag ook even na of je tandem ook meekan in de fietsbus-aanhanger.
Veel plezier, het is een leuke vlakke route die erg goed te doen is.
Oja, verwacht niet veel onverhard. Er zijn wat kleine stukjes met een grindpad. Grof profiel of extra anti-lek rubber is echt niet nodig.