Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VSF catalogus van 2009 gezocht - Forum Wereldfietser

VSF catalogus van 2009 gezocht

Ik ben op zoek naar wat meer info over een T900 van 2009. Weet iemand waar ik de catalogus van 2009 kan vinden? Ik vind slechts tot 2010.
Is er een verschil tussen een rohloff naaf van 2009 en degene die nu gebruikt worden?
De olie is nog nooit vervangen, maar de fiets heeft ook niet veel kms gemaakt. Kan de olie door stilstand uitdrogen?
Zijn er nog andere punten waar ik beter wat aandacht aan besteed?
Alvast bedankt!
Er staat een serienummer op.
Zie de lijst op deze pagina:
http://www.vakantiefietser.nl/onderdele ... evorderden
brilsmurf613 schreef:De olie is nog nooit vervangen, maar de fiets heeft ook niet veel kms gemaakt. Kan de olie door stilstand uitdrogen?
Om problemen te verhelpen heb ik eens van Rohloff het advies gekregen om twee dagen lang met spoelolie in de naaf te fietsen. Mijn problemen werden niet verholpen, maar eventuele hardnekkkige afzettingen zullen op die manier waarschijnlijk wel beter verwijderd worden.
Als de fiets lange tijd stil heeft gestaan, kijk dan ook naar de staat waarin je trapas zich bevindt. kan zijn dat deze van vocht te lijden heeft gehad.
Erg bedankt voor de links en de tip, daar kan ik verder mee.
Is de garantie van de rohloffnaaf overdraagbaar? Is die 2 jaar?
Als ik het goed begrijp is het voldoende dat je ofwel je serienummer ofwel de sticker erop heb?