Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hilleberg Keron 4GT met footprint - Forum Wereldfietser

Hilleberg Keron 4GT met footprint

Te koop ivm aanschaf tent met 2 slaapcompartimenten:

Onze Hilleberg Keron 4GT met footprint. Super lichtgewicht familietent.

Tent is geschikt voor 4 personen ( lees, 2 volwassenen, 2 kinderen, of 3 volwassenen).
Lichtgewicht, maar heel sterk.
Het buitendoek is van Ripstop Nylon met siliconen coating aan beide zijden.
Tent heeft 2 deuren en binnentent heeft hoge randen om grondwater buiten te houden. Dankzij het tunnelmodel is de tent van binnen vrij ruim.
Ventilatie is uitstekend. Waterafstotend materiaal van de binnentent heeft een hoog ademend vermogen.
Alle deuren zijn voorzien van gaas.

Deze tent is zeer snel op te zetten. Eerst de buitentent, dan de binnentent erin hangen.
Maar je kunt er ook voor kiezen om de binnentent erin te laten hangen, zodat het afbreken en opzetten nog sneller gaat :wink: .
Op te zetten met 4 haringen!

Gewicht 5500 gram
Footprint 720 gram
Kleur groen

nieuwprijs tent: 1345,-
nieuwprijs footprint 170,-
Samen 1550,- nieuw

Tent is in zeer goede staat. slechts 3 jaar, niet heel intensief, gebruikt.
Prijs: 750,-
Pracht tent. Wij hadden er ooit ook een, als familietent. Ik ken geen betere lichtgewicht familietent. Zelf vond ik een grote binnentent wel zo plezierig. Toen de kinderen klein waren wilde ik wel kunnen zien of het goed ging, en toen ze eenmaal wat ouder waren begonnen ze af en toe ruzie te maken (een jongen en een meisje, dat maakt vast uit): samen in een tweepersoonstent is nooit wat geworden.
Footprint kan ook aan de buiten en binnentent vast blijven zitten met het beproefde houtje-ringetje-touwtje systeem. Tent met binnentent en footprint uitvouwen, de vier stokken erdoor, (wat erg makkelijk gaat bij Hilleberg) en vier haringen erin, klaar. Ideaal!
Ja, dat klopt! Daar zijn ze inderdaad heel handig geweest met het ontwerp: de stokken duw je er aan de buitenkant doorheen ( door de sleuven van de buitentent).
Foto's volgen nog, we gaan tweede paasdag de tent opzetten en fotograferen!
Nog even geduld :wink:
De tent staat op Marktplaats. Ik krijg het, ondanks alle tips, nog steeds niet voor elkaar om foto's hier te uploaden :oops: ...
Afbeelding

[moderator]Zo werkt de link wel....Zolang de tent op Marktplaats staat[/moderator]
Ik twijfelde al toen ik deze advertentie op marktplaats zag, en nu kom ik 'm hier ook tegen :). Wij willen juist van twee compartimenten naar een... Ik twijfel nog even door, omdat ik niet zeker ben of ik zoveel geld aan een tent uit kan geven... Al lijkt deze tent me ideaal.
Ik begrijp je twijfel, het is een hoop geld. Maar daar krijg je dan wel een fantastische tent voor welke jaren kampeerplezier zal opleveren...
Het is puur dat we graag op fietsvakanties willen blijven gaan en dat het ook voor onze kinderen aantrekkelijk moet blijven. Zij willen heel graag een "eigen slaapplek" en bij toeval stuitten we op een ideale tent daarvoor (lowland supernova).
De Hilleberg blijft een prachtige tent en toen we vorig weekend beide tenten opzetten ter vergelijk bleek wel hoe soepel en licht de Hilleberg is. Jammer dat daar geen 2 slaapkamers inzitten :lol:
Als het niet te ver voor je is, je mag vrijblijvend komen kijken, tent opzetten is hier geen probleem.
Tent is inmiddels verkocht.
Bericht kan verwijderd ( indien mogelijk)
mjvb schreef:Te koop ivm aanschaf tent met 2 slaapcompartimenten:

Onze Hilleberg Keron 4GT met footprint. Super lichtgewicht familietent.

Tent is geschikt voor 4 personen ( lees, 2 volwassenen, 2 kinderen, of 3 volwassenen).
Lichtgewicht, maar heel sterk.
Het buitendoek is van Ripstop Nylon met siliconen coating aan beide zijden.
Tent heeft 2 deuren en binnentent heeft hoge randen om grondwater buiten te houden. Dankzij het tunnelmodel is de tent van binnen vrij ruim.
Ventilatie is uitstekend. Waterafstotend materiaal van de binnentent heeft een hoog ademend vermogen.
Alle deuren zijn voorzien van gaas.

Deze tent is zeer snel op te zetten. Eerst de buitentent, dan de binnentent erin hangen.
Maar je kunt er ook voor kiezen om de binnentent erin te laten hangen, zodat het afbreken en opzetten nog sneller gaat :wink: .
Op te zetten met 4 haringen!

Gewicht 5500 gram
Footprint 720 gram
Kleur groen

nieuwprijs tent: 1345,-
nieuwprijs footprint 170,-
Samen 1550,- nieuw

Tent is in zeer goede staat. slechts 3 jaar, niet heel intensief, gebruikt.
Prijs: 750,-