Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pluim van de dag: YAK Sports - Forum Wereldfietser

Pluim van de dag: YAK Sports

Bij het van zolder halen en oppompen van mijn Exped DownMat UL 7 M matje lieten spontaan een paar banen los. Een bekend euvel helaas. Ik heb het matje 2,5 jaar geleden gekocht en de garantieperiode is... 2 jaar. Grrr. Een nieuw matje kost 190 euro. Toch maar even een mailtje gestuurd over deze kwestie naar de winkel van aankoop: YAK Sports. Reactie van eigenaar Colin Hermsen: "Geen probleem, stuur maar op en dan zorg ik dat je een nieuwe krijgt". Twee dagen later en ik heb een hagelnieuw matje ontvangen. Wat een service!
Ik wil deze winkel daarom graag de pluim van de dag geven.
Temeer omdat ik eerder ook al twee keer door een Alite Mayfly stoeltje ben gezakt (weer een bekend euvel) en ook hier heb ik tweemaal kosteloos en binnen enkele dagen een nieuw exemplaar voor ontvangen. Ik hoefde de oude geeneens op te sturen. Ik las dat mensen bij de Bever weken of zelfs maanden moesten wachten op een nieuw stoeltje. Maar zo kan het dus ook. Hulde.
Fijn te horen dat er nog winkels zijn die service hoog in het vaandel hebben staan.
En dat niet alleen, bij zulke winkels moet je dus ook af en toe je spullen kopen, dan houden ze het misschien nog een tijdje vol, inclusief die geweldige service.
Dus Gerrit, waar zit die club of wat is hun website?
http://www.yaksports.nl/
Fortuinstraat 17, Bergen op Zoom
Zojuist nog volledig medewerking verleent aan 'upselling': een duurdere regenbroek gekocht dan ik eerst op het oog had. :D
Zelfde Pluim geef ik aan OutdoorXL in Barendrecht, heb daar al twee keer kostenloos een nieuw Thermarest matje gekregen omdat het oude gedelamineerd was.
Peter.
Dan ook een pluim voor Soellaart in Haarlem.

Bij mijn Exped matje gingen na ruim twee jaar ook enkele banen los, na éėn mailtje werd de vervanging direct geregeld.

Indirect dan dus ook een pluim voor de fabrikanten, volgens mij stellen zij de winkeliers hiertoe in staat.

Maar indirect ook weer geen pluim voor de fabrikanten: hun producten zijn nog niet optimaal qua duurzaamheid.

-Jan
Dit is toch iets voor het rubriek Uitrusting?
Vanuit mij een pluim voor Bever. Die gaven me na aankoop van mijn tent 50 euro terug toen 2 weken na de aankoop de tent in de aanbieding kwam. Had voor aankoop gevraagd of er nog acties aankwamen wat het personeel niet kon zien. Was er wat sneu van aangezien 50 euro toch wel veel geld is. Mailtje gestuurd naar de klantenservice of ze hier misschien voortaan voor konden waarschuwen (aangezien de tent al een jaar in mijn verlanglijstje stond) en verder niks over geld terugkrijgen. Kreeg binnen een uur een mailtje terug of ik mijn rekeningnummer wilde doorsturen aangezien ze dit ook niet leuk vonden voor me en niet wilden dat ik met een vervelend gevoel naar mijn tent zou gaan kijken.
Mooie actie van Bever