Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Naakt de fiets op voor meer fietsveiligheid 2015 - Forum Wereldfietser

Naakt de fiets op voor meer fietsveiligheid 2015

Naakt de fiets op voor meer fietsveiligheid

Afbeelding

https://www.youtube.com/watch?v=g25BcnZqpT8

In Melbourne rijden vandaag honderden mensen naakt met de fiets door de stad. Op die manier willen ze aandacht vragen voor meer fietsveiligheid.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/video ... /1.2263303
Waarom staat dit onder "commercieel nieuws" en niet onder "kletspraat"???
Dirk
Je valt natuurlijk wél op.
dik5 schreef:Waarom staat dit onder "commercieel nieuws" en niet onder "kletspraat"???
Dirk
Daarom is hij ook verplaatst ;-)
En als ik het doen dan..... :D

Goede actie om aandacht te vragen voor dit probleem. Dit soort acties trekken wel de grootste aandacht inderdaad.
Lennart, ik denk wel dat je aandacht krijgt. Laten we dat voorop stellen.
Ik hoop wel dat ze elkaar goed hebben ingesmeerd met factor 30. Ze hebben allemaal keurig een helm op, maar huidbescherming lijkt me minstens zo belangrijk onder de felle Australische zon.
Misschien is zo'n actie ook een leuke activiteit om de Wereldfietser onder de aandacht te brengen? :)
Dirk
Een keer per jaar is er in Amsterdam 'The Naked Bike Ride'. Als ik ze zie rijden over de Magere Brug, dan realiseer ik mij dat echte schoonheid wel van binnen moet zitten bij deze mensen :lol:
Dat is wel een beetje het probleem bij dit soort acties...in het algemeen zal de fiets er beter uitzien dan de persoon erop. Naakt moet je, net als sommige kleren, maar net staan, je moet het kunnen hebben. Of beter gezegd, je omgeving moet het maar aankunnen :shock:

Maar goed, iedereen die in Bussum een naakte rit weet te organiseren van het weekend, heeft mijn diepste respect, afgezien van alles is de tempereatuur er nog niet naar wat mij betreft.
Hoi,
Wat jammer dat ik niet net gisteren in Melbourne was. Had heel graag meegedaan. En mensen, dat is nu juist het leuke: naakt is iedereen mooi!
Groet, Petra.