Volgens mij een goei keuzeRuud S schreef:Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken en adviezen, ik heb inmiddels een Garmin Edge Touring gekocht.
Ruud S
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De Sjelle schreef:Hoe bevalt die edge touring nu? Ben ook aan het kijken voor een fiets gps en in de winkel hadden ze me de touring aangeraden. Dus ben benieuwd naar je ervaringen met deze gps.
Met winterhandschoenen werkt niet op motorola E en ook niet op garmin - beide toestellen doen wat maar goed is het niet.loknor schreef:Tsja, leuke mening Miro, maar betreft Capactive versus Resistive. Heb je al geprobeerd met handschoenen aan je telefoon te bedienen? En nee, telefoons gaan niet dood van een drupje water, maar zelfs een iPhone of Galaxy S5 heeft moeite met vingeraanrakingen als er druppels op het scherm zitten. Er is een goede reden waarom de schermen van een Garmin (ook) Resistive zijn
Daarnaast zijn de schermen van een gemiddelde smartphone niet erg leesbaar in de zon.
Er is gerust een heleboel te zeggen voor smartphones, immers vaak goedkoper en de meeste mensen hebben er al een, maar een garmin heeft echt wel wat meerwaarde, juist doordat het scherm anders is dan die van een Smartphone
Dan heb je het zeker over dunne handschoenen? Heb zelf nl een Garmin 62s en krijg het met dikke winterhandschoenen toch echt niet voor elkaar. Ja heel soms gebeurd er wat, maar grote kans dat 't dan het verkeerde knopje/functie is. En ik heb absoluut geen dikke vingers, wel dikke handschoenen, van die fietslobsters (weet niet hoe men dat in het nederlands noemt, zijn iig Hestra, Craft en Nordic fietshandschoenen).GPS Expert schreef: Betreffende werking met handschoenen, als voorbeeld: Edge 800/Touring, Dakota x0, Oregon x00/x50, Montana serie toestellen die kan ik met winterhandschoenen aan onder de douche bedienen. Geen enkel probleem (ziet er wel raar uit trouwens).
(etrex en GPSmap serie met knoppen ook geen probleem ).
Sorry maar ik heb hekel aan mensen die gedurende fietsreis zitten met hun apparaat te klooien.MrGPS schreef:Alleen nog een groter toetsenbord erbij
Lees je eigen teksten nog eens door, dan zie je dat je nogal wat typefouten maakt. Dat illustreert ook een beetje waar we het over hebben:miro schreef:
Als je met je apparaat geurend zit knopjes drukken