Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vraag vliegveld mallorca - Forum Wereldfietser

vraag vliegveld mallorca

Weet iemand of het mogelijk is om vanaf het vliegveld van Mallorca weg te fietsen (en dan niet over de snelweg)?

Ja, dat is mogelijk, zowel naar Palma als naar andere steden. Zelf ben ik enige maanden geleden op Mallorca geweest, maar heb daar zelf een fiets gehuurd ipv de mijne meegenomen. Echter, ik heb wel gelezen dat het mogelijk is en ook gehoord van andere fietsers aldaar dat het kan. Die mensen vertelden mij wel dat de fietsersuitgang nogal lastig te vinden was en wellicht valt het dus aan te raden om voordat je vertrekt even goed uit te zoeken.
Ik heb meen ik ergens in een boekje (weliswaar in het Duits) een beschrijving om vanaf het vliegveld in Palma te komen zonder gebruik te maken van de snelweg, mocht je het willen hebben moet je het maar even laten weten dan zoek ik het stukje tekst op in het boekje. Succes ermee!

Wij zijn inmiddels terug uit mallorca. Het is de fietsers vanaf het vliegveld makkelijk gemaakt. Vauit de aankomsthal ga je naar rechts richting de autoweg. daar net voor ga je naar links en onder de autoweg door. Vanaf daar staat met bordjes aangegeven hoe de fietsers moeten rijden.
Wanneer met easyjet vliegt hou er rekening mee dat je je fiets in een doos moet doen of in een dure fietskoffer (handig als je gaat trekken, maar daar hebben ze geen boodschap aan). Na veel gepraat kregen wij onze fietsen toch in een hoes mee, maar dat was na heel veel gepraat....

Waar moest je veel praten: op Schiphol of Mallorca?