Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht

wie wil dit jaar met mij de Jutlandroute fietsen? ik ben 66 jaar. ik fiets ongeveer 80 km per dag. hilbrink@hetnet.nl
Leuk plan Riky. Heb je al iemand? Of zoek je meerdere mensen? Ik zou graag meegaan. Heb je ook een mail gestuurd. Hoop snel van je te horen. Ga nl as zaterdag 10 dagen skiën.
hallo Riky

na enkele jaren alleen ploeteren ben ik ook op zoek naar iemand om de strijd tegen de elementen te delen
het liefst doe ik alles kramperen en zelf koken, vooral natuur en een beetje cultuur bekijken maar een terrasje hoort er ook bij
alles low budget want ik ben werkeloos
van half juni t\m half aug. ben ik drie weken beschikbaar vanwege UWV regels
als het je wat lijkt wil ik graag samen een proefdag fietsen

groet Rene
hallo Rene,

Hartelijk dank voor je reactie. Ik zie helaas vanaf. Het spijt me maar de afstand tussen ons is te groot om regelmatig een tocht te kunnen ondernemen. Ook de periode van drie weken vind ik te kort.

succes met je zoektocht.

Riky
Riky, misschien is het handig om je woonplaats er bij te zetten en in welke omgeving je dus iemand zoekt.

Het lijkt mij ook wel leuk om regelmatig samen met iemand te fietsen.
Ik woon in de omgeving van Zutphen.

Ingrid
hallo Ingrid,

Je hebt gelijk. dat was beter geweest. Ik woon niet zo ver bij je vandaan. 25 km. in de buurt van Twello, Nijbroek. Dus ook voor korte fietstochten wel geschikt. Er hebben al een aantal mensen gereageerd en ik zal binnenkort mijn oproep verwijderen. Het liefst wil ik met meerdere mensen contacten leggen om vaker te kunnen fietsen.
Reageer je omdat je ook de Jutlandroute wilt fietsen?

groet Riky
Jutlandroute weet ik niet...ik ben meer iemand die houdt van in de hitte te fietsen...in het zuiden van Europa dus.
...maar als het zou klikken...je weet het nooit...