Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Van Albert-Frankrijk naar Drenthe - Forum Wereldfietser

Van Albert-Frankrijk naar Drenthe

Heen breng ik iemand met auto en caravan weg naar Albert in Noord-Frankrijk en wil dan terug fietsen naar Drenthe. Er leiden nogal wat wegen naar Drenthe maar hoop zo veel mogelijk fietspaden te rijden. (Ik heb het niet zo op langsrazende auto's)
Met Garmin Basecamp lukt het me niet goed, is er een ander programma om een geschikte route uit te zetten of heeft iemand gewoon een goede tip? Ik wil er ongeveer 5 dagen over doen.
Via http://www.fietsrouteplanner.eu/ krijg je een aantal mooie opties die autoluwe wegen volgen. De beste optie lijkt de Jacobsroute volgen tot Breda en vanaf daar de LF9 tot Zwolle en daarna is er de LF16 tot Emmen. Aleen het eerste stukje naar de Jacobsroute zal je dan zelf moeten uitzoeken.

Binnen Nederland kan je ook de routeplanner van de fietsersbond gebruiken. Bij 'meer opties' kan je daar kiezen voor 'autoluwe route'. En hij maakt ook GPS tracks voor je.

Vijf dagen is misschien een beetje kort, je komt toch snel aan 600-700 kilometer, zo te zien.
@ErikB81,
Bedankt, lijkt me inderdaad een mooie route via de Jacobsroute, niet bij stilgestaan. Vanuit Albert sluit ik zo in Cambrai aan. Ik woon in het zuidwesten van Drenthe en kom dan ongeveer aan 500 km, Zou moeten lukken in 5 dagen en anders maar in 6.
Veel fietsplezier!