Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje lange afstanden omgeving Eindhoven - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje lange afstanden omgeving Eindhoven

Hallo,

Ik fiets graag en veel. Grofweg minimaal 20.000 km op jaarbasis. Ik houd van uitdagingen en een beetje afzien kan geen kwaad. De tochten die ik maak variëren tussen de 60 km en 200 km per dag. Deze tochten maak ik veelal op een randonneur fiets of zelfs op een normale stadsfiets met Nexus 7 naaf. Tijdens deze tochten neem ik ook graag de tijd om onderweg wat te eten of te bekijken. Wat ik belangrijk vind is het gevoel hebben van vrijheid en lekker de hele dag onderweg kunnen zijn.
Ik sta ook open voor meerdaagse tochten maar heb daar nog niet veel ervaring mee. Fiets wel af en toe van Helmond naar Boom (België) met bepakking. Als je je hierin herkent en ook graag lekker wilt genieten van fysieke inspanning, rust en natuur, lees ik graag je reactie.

Groetjes, Olaf.
Hoi Olav,

Wellicht kunnen we eens kennis maken. Ik fiets ook veel, maar vind alleen niet zo leuk (meer). Ben 2 jaar terug naar Rome gefietst en dit jaar naar Tours.
Ook ik ga een fysieke inspanning niet uit de weg, maar heb me grenzen geleerd...ha ha. Nu richt ik me op 150 op een dag en genieten natuurlijk!

Ik hoor graag van je,

Grts sjef
Hallo Olaf,

Hier ook een kandidaat. Ik woon zelf momenteel in Mierlo en ben aan het trainen om op een fatsoenlijke manier een paar dagen achter elkaar 150km te fietsen. Allemaal voorbereiding voor een tochtje naar Engeland deze zomer. Momenteel is 100km een leuke route voor mij. 200 km wordt me wat te gek op een dag.
Ik rij zelf op een randonneur uit de jaren 70 die ik soms afwissel met een fixed gear fiets die ik zelf heb gebouwd.
Als ik met de randonneur weg ben doe ik altijd lekker rustig aan. Hier even pauzeren, daar even van de fiets af.

Groet,
Cas