Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wielset - USB - lamp - Son 28 dynamo- DT - Ultegra - Lumotec - Forum Wereldfietser

Wielset - USB - lamp - Son 28 dynamo- DT - Ultegra - Lumotec

Gegroet,

Wielset (zie details hieronder) waarmee je tijdens het fietsen je accesoires met usb aansluiting kan opladen door bijvoorbeeld je telefoon of gps aan te sluiten op de usb-poort. De usb-poort is verbonden met de lamp waarin een bufferaccu zit.

Mag weg in verband met een tekort aan tijd voor de hobby. (En ik ben de hobby aan het uitdunnen aangezien ik maar een arme student bent :wink: )
Deze wielset is slechts één keer gebruik voor een overnachting en daarnaast voor enkele kortere testritjes.
Het aantal honderden kilometers wat hiermee is gereden is op één hand te tellen.
Alles functioneerd uiteraard nog perfect.

De wielset is gebouwd door M-gineering
32 Spaaks (DT swiss) wielset
Voorwiel
Son 28" dynamonaaf
DT R450 velg
Schwalbe Durano Plus HS464 Vouwband Zwart 700x23C

Achterwiel
Shimano Ultegra 6800 naaf
DT R450 velg
Schwalbe Durano Plus HS464 Vouwband Zwart 700x23C

B + M Lumotec IQ2 Luxos U senso plus koplamp met USB aansluiting


Nieuwprijs voor de wielset is €475,-

Nieuwprijs voor de B + M Lumotec IQ2 Luxos U senso plus koplamp met USB aansluiting is €122,-

De nieuwprijs van de banden Schwalbe Durano Plus HS464 Vouwband Zwart 700x23C is €42,- per stuk dus €84,- voor de set.

De totale nieuwprijs is dus €681,- (de prijs van binnenbanden en de bekabeling etc. is verwaarloosd)


Ik wil er graag €510,- voor, maar ik sta altijd open voor een serieus bod.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding




Zie ook marktplaats
Mooi setje hoor! Jammer dat je de boel weg doet, misschien dat je bv nog een aantal lui kan interesseren met de @transconrace op het menu? Ik zou er een tweet aan wagen, ook voor je tassen.

Zelf net weer een paar upgrades aangeschaft, dus ik ben voorzien..

Wat voor ligstuur gebruik je trouwens?
Goeie tip, bedankt.

Het ligstuur is een profile t1.
up
Prijsdrop €490,-
ennn

€480,- !
Een soort internetveiling met afslag. Ben benieuwd hoe laag de prijs wordt.
Eric op de Fiets schreef:Een soort internetveiling met afslag. Ben benieuwd hoe laag de prijs wordt.
Haha :roll:
Tja, zelfs wereldfietsers hebben geen interesse.! Dit is de group die voor laatst accepteert nieuwe technologie.
Een jaar geleden ben ik een Panasoic accupack aangeschaft. weegt 230gr, ik heb licht voor 450...600km nachtrijden.
Hallo
De TCR starters krijgen een fikse korting bij de lumotec.
Ikzelf had een configuratie met schijfremmen in mijn gedacht.
Nog te koop?
Mits de aankoop van andere remmen overweeg ik alsnog uw configuratie.
Ik kan 300€ bieden.

Mvg
Up