Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Medefietser gezocht voor begin mei naar Rome - Forum Wereldfietser

Medefietser gezocht voor begin mei naar Rome

Wilde eerst solo gaan. Maar overleg met de echtgenote leidt tot deze oproep. Mijn plan is om begin mei via Reitsma’s route naar Rome te gaan. Ongeveer voor een periode van 5 – 6 weken. Heb de tijd, ben namelijk met pensioen. Het recreatief fietsen is het doel van de fietsvakantie. Rome het eindpunt. Met het tentje en af en toe mogelijk een B en B, en vooral ontspannen fietsen en genieten. Ongeveer 80 – 90 km per dag of maximaal 6 uur pure fietstijd is het streven. Niet te rigide te hanteren.
Wie reist mee? Laat even wat horen. Eerst aftasten of het klikt en of er goede wederzijds passende reisafspraken te maken zijn. Samen eens een dag fietsen of een korte fietsvakantie in Nederland in Maart of begin april? Ook dan met als uitgangspunt: samen reizen betekent niet dat alles perse gezamenlijk gedaan moet worden.
Beste
Ik lees nu nog maar je bericht. Ik ga in mei ook met de fiets naar rome via de reitsma's route. Ik denk dat je intussen al wel een fietspaaltje heb gevonden. Maar het kan dat wij elkaar tegen komen onderweg. Welke route neem jij. Grt patje