Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Halfords - Forum Wereldfietser

Halfords

En nu is Halfords ook al een slachtoffer van de crisis, of zou het internet de dader zijn deze keer?
Nee, de Action is de schuld.
peter de rijk schreef:Nee, de Action is de schuld.
Verkoopt Action ook die grijze VK-hoezen? :lol:
peter de rijk schreef:Nee, de Action is de schuld.
In mijn geval wel :D Door de prijzen van de lampjes en binnenbanden van de Action ga ik voor mijn stationsbarrel niet eens meer zoeken naar een lek of nieuwe bekabeling trekken.
Gatsie, heb ik net een week geleden nieuwe voor- en achterlichten gekocht bij Halfords in Paddepoel Groningen....
Jammer voor de werkgelegenheid die verloren gaat. :|
http://www.halfords.nl/winkels.html de winkels die weer open zijn. (Twee winkels in Groningen stad Martin)
Géén winkels in de grote steden. Slechts in enkele middelgrote steden aanwezig. Nauwelijks in de Randstad. Wie wil er naar de Keizerstraat in Den Helder? Daar wordt je toch écht niet vrolijk van! Ze mikken dus eufemistisch uitgedrukt "duidelijk niet op het meest vooruitstrevende publiek".
Is er in toekomst nog ruimte voor deze formule van vlees noch vis, voor auto én fiets (een paradoxale combinatie overigens), maar niet met echt aansprekende producten waar het normaal in de kern om gaat? Een strenge winter kan hen wellicht een beetje helpen, maar zal Action dan ook niet op de antivries-, autoruitontdooiers- en ruitenkrabbertjestour gaan? :wink:
Ik vermoed uitstel van executie... Maar een dappere poging en ik wens ze veel succes. En mocht ik ze onverhoopt nog eens nodig hebben: die in Katwijk blijft ook open :wink: .

Jammer genoeg ben ik daarmee blijkbaar duidelijk niet het meest vooruitstrevende publiek :lol: :lol: .

De Action zit naast m'n werk... Daar stap ik liever naar binnen.
Eric op de Fiets schreef:http://www.halfords.nl/winkels.html de winkels die weer open zijn. (Twee winkels in stad Groningen, Martin)
Klopt, zag ik op teletekst van RTV Noord. Dit zijn de vestigingen Paddepoel en Oude Ebbingestraat. Maar daar kom ik maar zelden. Een goeie fietsenzaak is Gerrit Poort in Winsum, dichterbij mijn huis.
bert sitters schreef:Ze mikken dus eufemistisch uitgedrukt "duidelijk niet op het meest vooruitstrevende publiek".
Klopt, wij zijn allemaal domme boeren, want we wonen niet in de Randstad, laat staan in Amsterdam! :wink: