Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Naar Rome in Mei 2015 - Forum Wereldfietser

Naar Rome in Mei 2015

Ik ben van plan in mei 2015 op de fiets te stappen naar Rome en zoek iemand die het leuk vindt om mee te gaan.
Ik wil hiervoor voldoende tijd uittrekken omdat ik onderweg graag iets wil zien.
Had jij ook zo'n plan of lijkt je dat wat, laat dan een berichtje achter.

Groet,
Piet
Wat let je om alleen te gaan? Je bent niet afhankelijk van een ander en je kan stoppen wanneer je zelf zin hebt. Persoonlijk zou ik niet met een wild vreemde zomaar op vakantie gaan. Zoek eerst wat persoonlijk contact om met een fiets-dagtocht (rondje...) mee te gaan wellicht ontmoet je sneller iemand waarmee je klikt en dezelfde interesse heeft als jij. Succes!
Anoniem schreef:Wat let je om alleen te gaan? Je bent niet afhankelijk van een ander en je kan stoppen wanneer je zelf zin hebt. Persoonlijk zou ik niet met een wild vreemde zomaar op vakantie gaan. Zoek eerst wat persoonlijk contact om met een fiets-dagtocht (rondje...) mee te gaan wellicht ontmoet je sneller iemand waarmee je klikt en dezelfde interesse heeft als jij. Succes!
Volgens mij heeft Piet zijn afweging al gemaakt en wil hij graag een tochtgenoot. Anders zou hij hier geen bericht plaatsen.
Dirk
Zeg ook niet dat hij alleen moet gaan, alleen dat het ook een optie is.
Bedankt voor jullie reactie. Ik ga sowieso, met anderen of alleen. Mijn ervaring is dat het reizen met z'n 2-en gezelliger, praktischer en veiliger is.

Verder is een voorwaarde dat je elkaar wel een beetje moet liggen en dezelfde ideeën over zo'n tocht hebt. Vandaar dat ik deze oproep vroeg geplaatst heb. Dan is er voldoende tijd om kennis te maken en het hier uitgebreid over te hebben.

Dus.. Wil je in het voorjaar op de fiets naar Rome, vertrek ca. half mei, tentje mee, ca. 80km/ dag, laat het dan weten!

Piet
Ha Piet, ik ben geen gegadigde, maar geef even aan of je van plan bent om te kamperen of juist hotelletjes te pakken. Dat is een van de eerste afwegingen die het kaf van het koren scheidt, vaak.
Hoi Piet,

Ben ook voornemens om naar Rome te fietsen. Maar had begin mei 2015 in gedachten. Maar is natuurlijk bespreekbaar. Wel belangstelling om met je in contact te komen. Maar geen idee hoe je hier een PB kunt versturen. Misschien heb jij wel die kennis c.q. mogelijkheid?

Groet,

DirkJan
DirkJan,

Geen idee hoe dat moet. De makkelijke weg is een mail naar naar teipje@live.nl

groet.
Piet
DirkJan65 schreef:Maar geen idee hoe je hier een PB kunt versturen.
Onder elk bericht staat een knopje 'pb' (althans als je ingelogd bent, anders misschien niet - nooit op gelet).

Carl